Gå til innhold

Korsettet fra BC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye reklame og omtale om det berømte korsettet fra BC har jeg nå (endelig) vært inne og kikket på det, og helt ærlig synes jeg det ikke lignet på brudeundertøy i det hele tatt, jeg :o

Ser faktisk horete ut, synes jeg...men det var nu min mening, og smaken er som baken;)

Ble litt skuffet faktisk, så da får jeg fortsatt lete etter korsett som ikke koster flesk :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser ikke noe horete ut i virkeligheten hvertfall.

Skrevet

Jeg syns godt att undertøy kan være litt horete jeg da... :blunke:

Skrevet

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor "alle" skal ha det korsettet! Vet ennå ikke om én det har passet til :o

Og undertøy må jeg i hvert fall prøve før jeg kjøper, horete eller ikke :ler:

Skrevet

For det første, korsettet er kjempefint i virkeligheten, og selv om "alle" sto i hermetegn var det vel overdrevent.

For det andre, så bestiller du det, prøver det, passer en det ikke, er det bare og sende tilbake, enkelt og greit! :wink:

Skrevet

Jeg syns at korsettet var veldig fint i virkeligheten, men man har jo forskjellig smak. Men, hva de andre brudene har på seg under på bryllupsdagen, horete eller ikke, det legger jeg meg ikke oppi, og jeg ville aldri finne på å karaktisere noe som andre tydeligvis syns er fint på den måten.

Forøvrig enig med Jens også, selv om jeg ikke syns det gjelder for dette korsettet - undertøy kan godt være horete.

Skrevet
Skjønner ærlig talt ikke hvorfor "alle" skal ha det korsettet! Vet ennå ikke om én det har passet til :o

Mitt passer perfekt til meg.....

Er ikke horete i det hele tatt, jeg er tvert i mot sikker på at min kjære mann vil synes at det dekker for mye.... :sjarmor:

Skrevet
Mitt passer perfekt til meg.....

Joa, Tex. Men det passet ikke sammen med kjolen, eller? Kanskje jeg husker feil... Har uansett ikke fått inntrykk av at det korsettet er så fantastisk som alle vil ha det til, that's all!

Men selvfølgelig må folk få kjøpe det undertøyet de vil!

Skrevet

Nei, som jeg har skrevet tidligere sitter det alldeles perfekt på meg, men passer ikke nder den brudekjolen jeg skal ha bryllupsdagen.

Under alle andre klær jeg har ser det helt toppers ut!

Absolutt verdt sine kroner.

Skrevet

Eh... Nå skal jeg ikke kverulere altfor mye, Tex, men det var jo dét jeg mente da - altså at korsettet ikke passet til kjolen din. Fint at du får brukt det til andre ting da :wink:

Skrevet
Vet ennå ikke om én det har passet til :o

Når du skriver at du ikke vet om en eneste det har passet til må jeg rette litt på deg vettu..... :blunke:

Skrevet

heisann.

Er litt nysgjerrig på dette korsettet jeg... kan noen legge ut link?

Skrevet

Jeg var i en butikk som heter inn & ut (en sidegate fra Stortingsgt. i Oslo) og der hadde de det mye omtalte korsettet.

Jeg prøvde det og det virket som om det var veldig fint. De hadde ikke str. min inne akkurat da, men skulle ringe så fort det kom.

Prisen der var 1495,-

Skrevet

Tuuusen takk tex!

Det jah.. Eg har kjempe lyst å ha det... Prøvde ein me ein form for cupper i, å brystet sto i 90 graders vinkel rett ut!! så eg tror eg går for någe i det omtalte korsettets stil...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...