Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen godtfolk!

Jeg sitter her å gleder meg som en unge til å reise hjem på 1 ukes ferie :)

Jeg studerer i Nord, så skal bli godt å komme litt sørpå :)

Ha en god dag alle sammen :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner deg godt. Jeg reiser hjem om EN måned - og jeg gleder meg masse! Skal være hjemme nesten hele sommeren, har fått jobb i hjemplassen min, gleeder meg så utrolig mye.

Skrevet

Skjønner deg godt. Jeg reiser hjem om EN måned - og jeg gleder meg masse! Skal være hjemme nesten hele sommeren, har fått jobb i hjemplassen min, gleeder meg så utrolig mye.

Det er alltid godt å komme hjem på ferie :)

Var ikke så lenge siden jeg var hjemme(påsken), men føles lenger. Ser familien kanskje 3-4 ganger i året. Så den tiden jeg er hjemme nytes fult ut.

Skal hjem til sommeren også, men må opp hit å ta eksamen 23 mai.

Gratulerer med jobb :) Skal selv jobbe masse i sommer. Har vikarstilling på et sykehjem i ferier eller når jeg er hjemme.

Men denne gangen skal jeg ikke jobbe, siden jeg bare er hjemme 1 uke. Men til sommeren skal jeg få opplæring på medisinutdeling på avdelingene, det blir spennende :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ikke hjemme i påsken, tilbringte påskeferien her i studiebyen min, så jeg har LITT hjemlengsel nå, ja! Klarer nesten ikke å vente til jeg skal hjem igjen, å møte familie, slektninger og venner! Skjønner deg godt, jeg er hjemme 2-3 ganger i året (julen, påsken og sommerferien) :)

Samme her også, jobber på et sykehjem når jeg er hjemme i feriene. Fikk jobb her også, men jeg vil helst reise hjem, jeg :) Skal du bare være hjemme i en uke i sommer? Da må du nyte tiden din fullt ut. MASSE lykke til med eksamen! Har også eksamen om ikke så veldig lenge...

Skrevet

Jeg reiser hjem om tre uker, og jeg gleder meg også. Blir godt å komme nordpå til bikkja :rodmer:

Skrevet

Jeg svarer dere begge to her jeg :)

Jeg skal bare være hjemme 1 uke nå, men 2 mnd i sommer :)

Ja skjønner at dere gleder dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...