Lilje90 Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 God morgen godtfolk! Jeg sitter her å gleder meg som en unge til å reise hjem på 1 ukes ferie Jeg studerer i Nord, så skal bli godt å komme litt sørpå Ha en god dag alle sammen
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Skjønner deg godt. Jeg reiser hjem om EN måned - og jeg gleder meg masse! Skal være hjemme nesten hele sommeren, har fått jobb i hjemplassen min, gleeder meg så utrolig mye.
Lilje90 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2012 Skjønner deg godt. Jeg reiser hjem om EN måned - og jeg gleder meg masse! Skal være hjemme nesten hele sommeren, har fått jobb i hjemplassen min, gleeder meg så utrolig mye. Det er alltid godt å komme hjem på ferie Var ikke så lenge siden jeg var hjemme(påsken), men føles lenger. Ser familien kanskje 3-4 ganger i året. Så den tiden jeg er hjemme nytes fult ut. Skal hjem til sommeren også, men må opp hit å ta eksamen 23 mai. Gratulerer med jobb Skal selv jobbe masse i sommer. Har vikarstilling på et sykehjem i ferier eller når jeg er hjemme. Men denne gangen skal jeg ikke jobbe, siden jeg bare er hjemme 1 uke. Men til sommeren skal jeg få opplæring på medisinutdeling på avdelingene, det blir spennende
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Jeg var ikke hjemme i påsken, tilbringte påskeferien her i studiebyen min, så jeg har LITT hjemlengsel nå, ja! Klarer nesten ikke å vente til jeg skal hjem igjen, å møte familie, slektninger og venner! Skjønner deg godt, jeg er hjemme 2-3 ganger i året (julen, påsken og sommerferien) Samme her også, jobber på et sykehjem når jeg er hjemme i feriene. Fikk jobb her også, men jeg vil helst reise hjem, jeg Skal du bare være hjemme i en uke i sommer? Da må du nyte tiden din fullt ut. MASSE lykke til med eksamen! Har også eksamen om ikke så veldig lenge...
Fandenivoldsk Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Jeg reiser hjem om tre uker, og jeg gleder meg også. Blir godt å komme nordpå til bikkja
Lilje90 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. mai 2012 Jeg svarer dere begge to her jeg Jeg skal bare være hjemme 1 uke nå, men 2 mnd i sommer Ja skjønner at dere gleder dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå