AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #1 Skrevet 15. mai 2012 Jeg er 25 år og holder på med en som er 19. Hva syns dere om dette? Han er VELDIG voksen for alderen, og jeg er kanskje litt umoden. Vi har en super kjemi, og alt stemmer. Vi er ikke sammen fordi alderen holder MEG tilbake. Så da lurer jeg på, dømmer dere et par hvor det går "feil vei" med alderen? 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Jeg er 25 år og holder på med en som er 19. Hva syns dere om dette? Han er VELDIG voksen for alderen, og jeg er kanskje litt umoden. Vi har en super kjemi, og alt stemmer. Vi er ikke sammen fordi alderen holder MEG tilbake. Så da lurer jeg på, dømmer dere et par hvor det går "feil vei" med alderen? Jeg syns det går helt fint men jeg er jo selv sammen med en på 22 og jeg er 25 3
momo Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Synes det er helt greit. Min ex var 5 år yngre enn meg. 1
The Kitten Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Ei venninne av meg er sammen med en som er seks år yngre enn henne. Jeg har aldri tenkt at det er rart. 1
Envy Skrevet 19. mai 2012 #8 Skrevet 19. mai 2012 Tenk deg NØYE om! Selv om han kan virke voksen for alderen nå, kan andre sider av ham komme frem senere. Eksen min er 2 år yngre enn meg, det gjorde ingenting til å begynne med, men etterhvert ble mye av de barnslige holdningene/verdiene/innstillingene hans uutholdelige for meg. Holder meg laaangt unna smågutta nå
skreppamedleppa Skrevet 19. mai 2012 #9 Skrevet 19. mai 2012 Jeg bryr meg ikke Ikke jeg heller. Men jeg blir bare litt forundret over at mange aldri kommer seg over ungdomsskolen og slutter å spørre hva andre synes om hvem de er i lag med.. Vil du være i lag med han ts så er det opp til deg, kjærlighet har aldri spurt om tillatelse fra andre mennesker, hvorfor føler du får å gjøre det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå