AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har prøvd i lengre tid å komme over eksen, men jeg klarer det ikke. Tar meg selv i å tenke på han stadig vekk. jeg blir sliten av å ha det sånn ...
misogynist Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Det er ikke lenger tid før du har prøvd i noen år...
Steinar40 Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Jeg har prøvd i lengre tid å komme over eksen, men jeg klarer det ikke. Tar meg selv i å tenke på han stadig vekk. jeg blir sliten av å ha det sånn ... Det går over med tiden. Hvis du sørger for det selv.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 tenk ¨på det negative med fyren. Skriv gjerne en liste som du tar frem når du har det tungt. Tenk også igjennom om det er HAN du savner, eller om du bare savner en kjæreste. Om det er sistnevnte vil du da bi "vant" til å være alene ( blir fort en stor forandring i hverdagen) og man kan fort føle seg avhengig av den andre parten. Tenk på det positive du får av å ike være med fyren, er jo en grunn til at det ble slutt. Good luck 1
Stella84 Skrevet 16. mai 2012 #5 Skrevet 16. mai 2012 Jeg har dessverre erfart at kjærlighetssorg må ta den tiden det tar. Det er nesten som å ha influensa, og vente på å bli frisk. En god kamerat sa til meg en gang at hver sorg er et gitt antall tårer. Så gråt fra deg, prøv å la livet gå sin gang og ikke dyrk sorgen, så skal du se at det gjør litt mindre vondt for hver dag, og til slutt er han glemt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå