Gå til innhold

Kommer ikke over han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd i lengre tid å komme over eksen, men jeg klarer det ikke. Tar meg selv i å tenke på han stadig vekk. jeg blir sliten av å ha det sånn ... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke lenger tid før du har prøvd i noen år...

Skrevet

Jeg har prøvd i lengre tid å komme over eksen, men jeg klarer det ikke. Tar meg selv i å tenke på han stadig vekk. jeg blir sliten av å ha det sånn ... :tristbla:

Det går over med tiden. Hvis du sørger for det selv.

AnonymBruker
Skrevet

tenk ¨på det negative med fyren. Skriv gjerne en liste som du tar frem når du har det tungt. Tenk også igjennom om det er HAN du savner, eller om du bare savner en kjæreste. Om det er sistnevnte vil du da bi "vant" til å være alene ( blir fort en stor forandring i hverdagen) og man kan fort føle seg avhengig av den andre parten. Tenk på det positive du får av å ike være med fyren, er jo en grunn til at det ble slutt.

Good luck

• Liker 1
Skrevet

Jeg har dessverre erfart at kjærlighetssorg må ta den tiden det tar. Det er nesten som å ha influensa, og vente på å bli frisk.

En god kamerat sa til meg en gang at hver sorg er et gitt antall tårer. Så gråt fra deg, prøv å la livet gå sin gang og ikke dyrk sorgen, så skal du se at det gjør litt mindre vondt for hver dag, og til slutt er han glemt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...