AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Min veninne har et barn på ca 1 år, og jeg la mere til at når jeg var på besøk for noen uker siden og han ikke ville sove så kom hun ned til oss. Men så gikk hun opp igjen med en gang fordi han gråt. Når hun kommer ned igjen sier hun " blir så jævla irretert når han ikke vil sove" eller " Er så jævla irreterende at han ikke sovner" Så satt vi å hørte på at han bare gråt i minst 15 min...Er ikke det lenge for en 1 åring å ligge å gråte? han gråt i et sett! Er det feil av meg å reagere eller er dette normalt? Veninna mi er i begynnelsen av 20årene og hu har/hadde fødselsdeprisjon vis det har noe og si...
Gjest foremma Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Det er helt normalt å la babyer gråte litt når de ikke vil sove (; Hihi, høres ikke ut som om du har hatt mye kontakt med babyer før
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Hehe egentig så har jeg det, men når jeg passer barn tar jeg vel dem opp når de gråter Men skjønner jo at foreldrene ikke kan gjøre det hele tiden. Jeg måtte bare spørre :-)
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Jeg ville ikke latt Tulla (1 år) gråte i 15 minutter i strekk alene, men om det var sutregråt/vil-ikke-sove-gråt kunne jeg strekt meg ganske langt før jeg gikk inn til henne. Foreldrene hører forskjell på sitt barns gråt, og kan med 99% sikkerhet si om noe er galt eller om det er "bare" at barnet ikke vil sove. En ettåring er også begynt å teste grenser, så om man gir lillefingeren én gang, tar de hele hånda neste gang. Garantert. Sannsynligvis hørte hun at det var trassegråt/sutring for at han ikke ville sove, og valgte å sette ned foten.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Ja det var nok bare jeg som hadde lyst til å ta han opp og kose.. Vet hun er en flik og omsorgsfull mamma :D
Gjest foremma Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 av ren nyskjerrighet, hvor gammel er du TS ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå