Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_noon
Skrevet

Jeg skal ta skriftlig eksamen i kroppsøving i morgen (VG2)! Har lest litt de siste månedene, men har hatt en annen større eksamen som jeg har lagt mer vekt på å forberede meg på. Derfor føler jeg meg ikke veldig godt forberedt.

Jeg har fått vite at ALLE hjelpemidler et tillatt, bortsett fra internett.

Det vil vel si at jeg kan ta med notater som jeg mener er relevante, de bøkene jeg vil og lignende?

Jeg har en bok som heter trening,helse og trivsel (kroppsøving for videregående skole)

Den inneholder alle temaene fra læreplanen til vg1,vg2 og vg3.

Er litt bekymra for at jeg ikke får ha med den boken. Da er jeg redd for at jeg kan få problemer med å svare hvis jeg tilfeldigvis får spørsmål jeg ikke har pugga på.

Noen som har tatt denne eksamen og vil betrygge meg litt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ta skriftlig eksamen i kroppsøving i morgen (VG2)! Har lest litt de siste månedene, men har hatt en annen større eksamen som jeg har lagt mer vekt på å forberede meg på. Derfor føler jeg meg ikke veldig godt forberedt.

Jeg har fått vite at ALLE hjelpemidler et tillatt, bortsett fra internett.

Det vil vel si at jeg kan ta med notater som jeg mener er relevante, de bøkene jeg vil og lignende?

Jeg har en bok som heter trening,helse og trivsel (kroppsøving for videregående skole)

Den inneholder alle temaene fra læreplanen til vg1,vg2 og vg3.

Er litt bekymra for at jeg ikke får ha med den boken. Da er jeg redd for at jeg kan få problemer med å svare hvis jeg tilfeldigvis får spørsmål jeg ikke har pugga på.

Noen som har tatt denne eksamen og vil betrygge meg litt? :)

Du kan ta med deg hele biblioteket om du skulle ønske det ;) Alle hjelpemidler er tillat utenom internett og kontakt med andre mennesker :) Det eneste problemet er at man som regel ikke har tid til å se gjennom bøkene på eksamen, for man har så dårlig tid ;) Lykke til forresten! Har selv eksamen i morgen, så bør kanskje vurdere å legge meg :)

Skrevet

Jeg tok den.. men det er noen år siden da. i 2004/5 eller noe.

Og den var uhyre enkel, det var en billig 6-er.

Tror ikke jeg fikk ha med boka og sånt. Husker det var noen teoretiske spørsmål, og så skulle jeg sette opp et treningsprogram. Skriv deg grønn, utbroder alt du har peiling på.

Lykke til, dette går helt fint :)

Gjest Purelove
Skrevet

Tok den ifjor. Ganske fin. Det er lett å fort bli avhengig av boka, det er best å ta med notater og stikkord, det var det jeg gjorde. Hater å bruke bøker på eksamen, det er knappt med tid og man rekker seriøst ikke noe. Men du kan ta med boka hvis du vil, det kan hende det fungerer for deg. Alle hjelpemidler er tillat ja, så du kan ta med deg alt, bortsett fra internett. Tror det er 3 eller 4 timers.

Gjest Gjest_noon
Skrevet

Tuusen takk for svar :) Litt betryggende. Skal ta med meg notater, og så tar jeg med boka i tilfelle jeg får bruk for den.

Skrevet

Hei :)

Jeg hadde denne eksamen før jul(2011) i Oslo. Alle hjelpemidler var tillatt, Jeg hadde med meg boka og noen greier jeg hadde printa ut fra nett..

Her er oppgavene jeg fikk,(så du har en liten føling på hvilke type oppgaver det er)

-Velg en valgfri idrett og lag et treningsprogram på 4uker for å forbedre koordinasjon.

-drøft fordeler og ulemper ved å være toppidrettsutøver.

- Skriv om sykkel som idrett.. (husker ikke heelt hvordan denne oppgaven var formulert..)

-Skriv om en idrett du liker godt, hvordan kan man bli bedre i din idrett... (eller noe slikt?)

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...