*Vilje* Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Har vært litt av og på sukker i et par år nå. Har alltid tatt mye kontakt selv og når jeg har vært aktiv har jeg som regel vært på date minst en gang i måneden. Men de siste månedene er det sjelden noen som svarer på meldingene mine og jeg har ikke klart å holde "samtalen" i gang lenge nok til å få til et møte. Så enten er jeg for gammel (i slutten av tredveårene) for de seriøse gutta på sukker (de som kan skrive noe annet enn "du er søt") eller så har jeg vært gjennom alle interessante . Så er spørsmålet; Er det bedre utvalg av menn i alder 35-45 på andre nettsteder (evt flere seriøse)?? Noen som har erfaring fra andre nettsteder?
Lilje90 Skrevet 15. mai 2012 #2 Skrevet 15. mai 2012 Min erfaring fra møteplassen er at mange av guttene prøver å snakke litt mer skittent. noe som jeg synes virker veldig useriøst.
dk73 Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Tror ikke det er noen forskjell jeg på nettstedene. Du vil alltid ha en del useriøse på alle slike nettsteder. MEN har du laget deg en utyllende profil og klart og tydelig hva du ser etter og ikke da? Tror nok du luker ut de useriøse ved å ha en god profil
Sommee Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Har vært litt av og på sukker i et par år nå. Har alltid tatt mye kontakt selv og når jeg har vært aktiv har jeg som regel vært på date minst en gang i måneden. Men de siste månedene er det sjelden noen som svarer på meldingene mine og jeg har ikke klart å holde "samtalen" i gang lenge nok til å få til et møte. Så enten er jeg for gammel (i slutten av tredveårene) for de seriøse gutta på sukker (de som kan skrive noe annet enn "du er søt") eller så har jeg vært gjennom alle interessante . Så er spørsmålet; Er det bedre utvalg av menn i alder 35-45 på andre nettsteder (evt flere seriøse)?? Noen som har erfaring fra andre nettsteder? Juster litt, eller ta relasjonstesten på nytt, da vil du få nye matcher. Ellers er det nok desverre litt sånn at endel menn som skal ha barn mister litt interessen når damene entrer andre halvdel av tredveåra, men uansett er det vel (i Oslo ihvertfall), nok å "ta av". Mange har jo profiler begge steder, mne har inntrykk av at det er flere fra utenfor Oslo på Møteplassen. Endret 15. mai 2012 av Sommee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå