AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg studerer bachelorgrad i business management i Storbritannia. Jeg har erfaring fra 6 års sommerjobber i oljebransjen, innen dokumentkontroll, personalkoordinering og assistent for completions, commissioning og procurement teams som har endt i jobbtilbud jeg har takket nei til for å fortsette studier. I tillegg til fagene relatert til bachelorgraden min har jeg tatt ekstra fag innen faculty of science and technology for å få en grunnleggende forståelse av forskjellige ingeniørdisipliner. Grunnen til at jeg har gjort dette er fordi jeg har observert mangel på kommunikasjon mellom ansatte med teknisk bakgrunn og business bakgrunn, og håper jeg vil ha en fordel dersom jeg kan lese en piping isometric eller ITR osv. Jeg har gode skriftlige attester fra tidligere arbeidsgivere som viser at jeg er proaktiv og jobber bra selvstendig, og har bidratt til å forbedre prosedyrer innen prosjekt, god kjennskap til relevante dataprogrammer som SAP/andre ERP systemer, MS Office, Adobe Acrobat og de fleste dokumentlagringsdatabaser og er like sterk i engelsk som i norsk. Hva slags lønn kan jeg forvente å tjene som nyutdannet?
Gjest nemorosa Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Ettersom du har mye god og variert erfaring vil jeg tippe en plass mellom 4-500 000
feuerstein Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Tipper som nemorosa som startlønn, så vil du ha muligheten til å stige 50 % på de første 3-5 årene dersom du havner i riktig selskap og viser at du duger.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Jeg tror du skal begynne å jobbe litt med norsken din før du sender ut søknader.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 Jeg tror du skal begynne å jobbe litt med norsken din før du sender ut søknader. Hehe ja, utenom uformelle meldinger til venner og familie har jeg ikke skrevet norsk på flere år, så jeg er litt utav trening kan man si. Heldigvis opererer de fleste oljefirma på engelsk, men jeg har fremdeles et år igjen til å venne meg til norsk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå