AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har hatt et ganske trøblete privatliv den siste måneden (kort fortalt, ble dumpet så det sang etter) og har fått lest alt for lite til den ene eksamenen min som jeg skal ha på tirsdag. Har god koll på de andre eksamenene, men akkurat denne føler jeg det nesten ikke er vits i å møte opp på.. Må jeg allikevel møte opp og så stryke eller trekke meg for å kunne melde meg opp til konteeksamen til høsten, eller kan jeg konte selv om jeg ikke møter? Dette er UiB. Er det forresten slik at man må være 60 poeng unna forventet studieprogresjon for å miste støtten fra lånekassen? Har nemlig et annet fag fra i fjor på samvittigheten som jeg skal ta eksamen i til høsten. Hvis jeg ikke møter til eksamen i overimorgen "mangler" jeg 30 studiepoeng (som selvsagt skal unnagjøres til høsten).
helenaa Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Du må stryke for å få rett til konte, så ja: møt opp! (sykmelding vil gjøre samme nytten for den som er syk)
Porcelain Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Du må møte og trekke deg/stryke for å få konte. Anbefaler deg å møte opp, og se om du har mulighet til å få ståkarakter. Da kan du fortsatt konte, men du slipper å stresse med det i forhold til lånekassen
SummerJoy Skrevet 16. mai 2012 #4 Skrevet 16. mai 2012 (endret) -- Endret 3. desember 2012 av SummerJoy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå