Gjest SmurfeLurfen Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Hei! Lurer på om noen vet hva den siste sangen som spilles i Alexander Dale Oens begravelse, heter? http://www.vgtv.no/#!id=52754
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 15. mai 2012 #3 Skrevet 15. mai 2012 Nope. Den siste som står er Det fine vi hadd sammen av DDE. Så kommer salmen etter at de har spilt og da står det ikke noe...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #4 Skrevet 15. mai 2012 Det var "Ein fin liten blome i skogen eg ser"
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 15. mai 2012 #5 Skrevet 15. mai 2012 Det var "Ein fin liten blome i skogen eg ser" Hmm er du sikker? Kanskje det er en annen versjon av den vanlige melodien i så fall. Men det er den sangen som begynner i 1:42 . Høres nesten ut som Det hev ei rose sprunge, men er ikke den.
bobbi Skrevet 15. mai 2012 #6 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Det var det jeg fant når jeg googlet, men følte heller ikke helt det stemte... Husker jo den andre også, for jeg kan den tilfeldigvis, men nå klarer jeg overhodet ikke å huske hvilken det var... så irriterende Begynner den 1.42 ut i det du linket til? Endret 15. mai 2012 av bobbi
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 15. mai 2012 #7 Skrevet 15. mai 2012 Det var det jeg fant når jeg googlet, men følte heller ikke helt det stemte... Husker jo den andre også, for jeg kan den tilfeldigvis, men nå klarer jeg overhodet ikke å huske hvilken det var... så irriterende Begynner den 1.42 ut i det du linket til? Ja, sykt irriterende :D Ja, 1 time og 42 minutt ut i klippet på linken i den første posten her
FruLuna Skrevet 15. mai 2012 #8 Skrevet 15. mai 2012 (endret) Mener du melodien når kisten blir båret ut? Den heter "Vitae Lux", mener jeg. Er visst komponert av Frode Alnæs. Endret 15. mai 2012 av FruLuna
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 15. mai 2012 #9 Skrevet 15. mai 2012 Mener du melodien når kisten blir båret ut? Den heter "Vitae Lux", mener jeg. Er visst komponert av Frode Alnæs. Ja, den er det! Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå