Gå til innhold

Plassering av bord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan tenker dere å plassere bord i lokalet?

U eller E eller runde bord eller annet?

Sitter og funderer på hva som er mest hensiktsmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grubler litt på det for tiden jeg også. Våre alternativer er (foreløpig):

1) Brudepar, nærmeste slekta og forlovere på langbord; resten av gjestene på småbord (8 pers ved hvert bord). Fordel: Kanskje lett for gjestene å få snakket med alle ved sitt bord og derved bli kjent med noen nye mnsk. Synes også det er koselig med småbord. Ulempe: I og med at det bare blir sittende personer på en side av langbordet (slik at alle skal kunne se brudeparet - har skjønt etter hvert at det er viktig for folk...) blir det litt kjedelig for de som sitter på endene og kun har sidemannen å konversere med.

2) E-formet bord. Synes kanskje det blir litt for formelt, men er kanskje også det mest praktiske (ingen som blir sittende alene på en ende, tar minst plass i lokalet). Dessuten får jeg flere å konversere med enn min mann(!) og min far - heller ikke å forakte...

Skrevet

Vi skal plassere bordene i en E - men uten den miderste streken om du skjønner :) om det er plass i lokalet da.. mulig vi må ha et bord i midten også. Har ikke vært og sett på bordplasseringen i lokalet enda.

Skrevet
Vi skal plassere bordene i en E - men uten den miderste streken om du skjønner :) om det er plass i lokalet da.. mulig vi må ha et bord i midten også. Har ikke vært og sett på bordplasseringen i lokalet enda.

Blir det ikke da et U-bord? :wink:

Skrevet

Jo, det blir det nok - syns bare det er et teit ord - for det er ihvertfall ikke en U :wink:

Skrevet

U-bord her! Men det er rett&slett fordi det er det eneste lokalet tillater (bortsett fra småbord da, men det vil vi ikke ha...).

Skrevet

Vi skal ha langbord, lokalet er rimelig smalt og langt, så det passer best. Vi blir 40 til bords.

Skrevet

Har lyst og ha småbord, men må ned og se lokalet skikkelig før vi bestemmer oss, vi har jo en del folk som skal plasseres... :lol:

Skrevet

Vi sitter ved hoved bord som er langt. Resten sitter på runde 8 manns bord.

Skrevet

Sånn ca som jeg hadde tenkt det. :)

Skrevet

Vi skal ha E bord, med veeeldig lange armer. Det blir sittende ti stykker på hovedbordet, og resten fordeles nedover armene.

Skrevet

Vi skal ha u bord, blir nok rimelig lange armer der også siden vi er 76 på lista.

Skrevet

Blir E-bord til oss. Muligens med en ekstra strek på E'en også om alle vi inviterer kommer...

Skrevet

Jens: Skal dere ha folk sittende på begge sider eller bare den ene siden av langbordet?

Vi vurderer sterkt å gå for en løsning som likner det du skrev, og da hadde det vært så kjekt å vite hva andre tenker å gjøre...

Skrevet

Jeg har lyst på firkantede småbord hvor vi kommer til å sitte på et bord sammen med forlovere og toastmaster, evt også min bror. De andre blir fordelt utover de andre småbordene.

Skrevet

Her kan dere plotte inn hvor de forskjellige skal sitte, å få en utskirft av oppsettet.

Bordoppsett

Veldig kjekk ser det ut til (har ikke selv benyttet meg av den enda).

Vi skal forresten ha E-bord.

Skrevet

Vi skal ha runde bord med plass til 8 personer på hvert bord..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...