AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg er en slank og ganske trent jente, men lårene mine trenger å strammes opp! I hovedsak er det innsiden av lårene som plager meg. Det ser slapt ut og tyter på en måte ut, slik at de gnisser sammen. Mest øverste del av lårene. Noen som vet hvordan det kan trenes vekk? Jeg trener innsiden av lårene, men det går jo ikke an å "punkt-forbrenne". Er det kardio som er tingen, eller? Klem fra meg!
Gjest *Maja* Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Jeg er en slank og ganske trent jente, men lårene mine trenger å strammes opp! I hovedsak er det innsiden av lårene som plager meg. Det ser slapt ut og tyter på en måte ut, slik at de gnisser sammen. Mest øverste del av lårene. Noen som vet hvordan det kan trenes vekk? Jeg trener innsiden av lårene, men det går jo ikke an å "punkt-forbrenne". Er det kardio som er tingen, eller? Klem fra meg! Stryke eller kardio, men det er iallefall fettprosenten som må ned. For meg fungerte det med jogging. Fikk fine definerte muskler av det. Har ganske eksplosive muskler, så da jeg var yngre prøvde jeg med tunge vekter, men da ble lårene mine bare enda større, og det var ikke det jeg ønsket. Har mistet 3 cm på hvert lår med jogging, men klart: Alt annet vil også reduserers. Som du sa: man kan ikke punkslanke.
Siggen! Skrevet 17. mai 2012 #4 Skrevet 17. mai 2012 Jeg ville begynt med intervall trening 4x4. Gjør dette noen ganger i uka, så vil du merke at du låra strammes opp i stedet for å bli større
Tullepia Skrevet 17. mai 2012 #5 Skrevet 17. mai 2012 Kardio er tingen for å forbrenne fett effektivt - helst sammen med styrketrening. Du skriver at du er slank og godt trent, derfor er jeg usikker på om jeg vil anbefale deg å få ned fettprosenten noe særlig mer. Kvinner skal ha en del fett på kroppen, dette ligger som regel ved magen, hoftene og lårene. Vi er alle skapt på ulik måte, noen har mer fett ved magen, andre på hoftene, og dette kan vi ikke bli kvitt uten at kroppen brytes ned. Fortsett å trene, og prøv gjerne litt ekstra kardio, men ikke fokuser for mye på det lille fettet du har på lårene. Det er helt naturlig og skal være der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå