AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Del Skrevet 14. mai 2012 Kan man kjøpe sånne fryste bær (skogsbær eller noe) og kjøre i blenderen med vaniljekesam, litt eplejuice og en banan? Finnes det noen bedre/mer kalorifattige løsninger? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Del Skrevet 14. mai 2012 Coop Obs har 2 kg poser. Ca. 100 kr. Tror jeg har sett det på en større Europrisbutikk også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Del Skrevet 14. mai 2012 Edit: leste feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #4 Del Skrevet 14. mai 2012 Agurk, selleristang og vann. Blender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Del Skrevet 14. mai 2012 Agurk, selleristang og vann. Blender. Usj 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cool_water Skrevet 15. mai 2012 #6 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg pleier å lage smoothien min med tinte skogsbær, kjempe godt 1 porsjon: 1/2 pose tinte skogsbør(koster 25 kr på kiwien for 400 g) 1/2 banan(fryser ned den andre halve som er til overs) et par spiseskjeer med vaniljeyoghurt/vaniljekesam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bartenina Skrevet 15. mai 2012 #7 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg lager min smoothie sånn som du foreslo selv fryste bær, yoghurt/kesam, banan og bittelitt juice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #8 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg bruker frosne bringebær og banan, kun det Banan inneholder jo mange kcal i forhold til andre frukter, men jeg synes den er god å ha i fordi det gir en bedre konsistens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sauen87 Skrevet 16. mai 2012 #9 Del Skrevet 16. mai 2012 Man kan vel egentlig putte i hva man vil... Jeg bruker det jeg har. Frosne bær, frukt, juice, vaniljekesam, yoghurt, biola, saft, melk... Blir ofte frosne bringebær, eplejuice og litt biola da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millie88 Skrevet 16. mai 2012 #10 Del Skrevet 16. mai 2012 Fryste bær (kjøper store poser i sverige), juice (enten appelsin eller eple)og isbiter! Nam! Blir veldig frisk og god og ikke minst sunn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 16. mai 2012 #11 Del Skrevet 16. mai 2012 Kjøttdeig, melk og egg. Kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 16. mai 2012 #12 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg bruker å ta to grapefrukt, fersk ingefær og eplejuice i blenderen. Supergodt, litt spicy og masse vitaminer:-) (ikke regnet så mye på kaloier, men tror ikke det er så mye i den. Eplejuice er vel ikke helt heldig, men det er bare et par desiliter som skal i). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EliseK Skrevet 16. mai 2012 #13 Del Skrevet 16. mai 2012 Kjøttdeig, melk og egg. Kjempegodt! Kjøttfarse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 2. juni 2012 #14 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg bruker mye juice, kesam/cottage cheese, en banan (evt. kjøp en pose med fryst frukt) og havregryn. Kjempegodt, og mettende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juni 2012 #15 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg pleier å ta en halv banan, fryste skogsbær og jordbær, litt yohgurt naturell og en dæsj eplejuice. Supergodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari*Nade Skrevet 2. juni 2012 #16 Del Skrevet 2. juni 2012 Er ikke så flink til å drikke melk, så jeg bytter ut eplejuicen med det. Blir mer en milkshake-konsistens da. 1 banan, fryste jordbær, skogsbær og blåbær (eller hva som finnes fra bærturene i fjor) og melk. Bruker gjerne en godt moden banan for å få en litt søtere smak. Prøvde multer også, men de var litt for syrlige og trengte litt vaniljesukker. Skal prøve en gulrotvariant i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reiseguri Skrevet 3. juni 2012 #17 Del Skrevet 3. juni 2012 Kjør vannmelon i blendern. Nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå