AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Hei. Nå er jeg litt lei. Jeg er kvalm nesten hver dag og gjerne flere ganger om dagen. Dette har vart ca 1,5 uke. Jeg skal ha mensen 19.05.12. Lurer på hvorfor jeg skal være så kvalm hele tiden.
Gjest kittycat Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 bolle i ovnen? ^^ bare til å sjekke ut om det mulig
Gjest Madelene1 Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Er det noe mer enn at du er kvalm? Jeg har også vært skikkelig kvalm i en ukes tid nå. Spesielt etter at jeg har spist noe. Så enten så er det noe som er ute å går eller så er det nok noe større på gang. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 bolle i ovnen? ^^ bare til å sjekke ut om det mulig Kan kvalme komme så fort? Syns det virker så merkelig. Men kan være mulig da vi har hatt seg ganske mye og rundt eggløsningstiden.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Er det noe mer enn at du er kvalm? Jeg har også vært skikkelig kvalm i en ukes tid nå. Spesielt etter at jeg har spist noe. Så enten så er det noe som er ute å går eller så er det nok noe større på gang. Lykke til. Jeg er i tipp topp form ellers. Bare kvalm Og det irriterer meg
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Tar gjerne imot råd når det gjelder kvalmen
Athene Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Tar gjerne imot råd når det gjelder kvalmen I og med at du spør inne på prøverforumet regner jeg med at du har hatt sex uten prevansjon, og tenker at du kanskje kan være gravid? Og da er det ikke så mye annet å gjøre enn å ta en test. Når man er kvalm vil en test gi riktig resultat, da det er de samme hormonene som gir kvalme som man tester positivt på. Men du har rett i at kvalme ikke er et tidlig symptom, det kommer normalt først i uke 6-7. Og er det ikke graviditet er det bare å se det ann og vente på å bli frisk. Prøv ingefærtabletter, nok væske og salt mat dersom det er veldig plagsomt.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 I og med at du spør inne på prøverforumet regner jeg med at du har hatt sex uten prevansjon, og tenker at du kanskje kan være gravid? Og da er det ikke så mye annet å gjøre enn å ta en test. Når man er kvalm vil en test gi riktig resultat, da det er de samme hormonene som gir kvalme som man tester positivt på. Men du har rett i at kvalme ikke er et tidlig symptom, det kommer normalt først i uke 6-7. Og er det ikke graviditet er det bare å se det ann og vente på å bli frisk. Prøv ingefærtabletter, nok væske og salt mat dersom det er veldig plagsomt. Ja vi prøver oss, men vi stresser ikke med det. Mannen min lurer på hvorfor jeg er kvalm hele tiden. Og jeg vet jo ikke hvorfor. Men takk for tips Skal prøve ut!
Kuley Skrevet 20. mai 2012 #9 Skrevet 20. mai 2012 Jeg ble kvalm etter 4 uker da jeg gikk gravid første gang så det er nok individuelt det der:)
Kuley Skrevet 20. mai 2012 #10 Skrevet 20. mai 2012 Jeg ble kvalm etter 4 uker da jeg gikk gravid første gang så det er nok individuelt det der:)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2012 #11 Skrevet 21. mai 2012 Kvalmen har gitt seg litt, men kommer å går. mensen har ikke kommet enda heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå