Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #1 Skrevet 26. mai 2002 Hei. Jeg vet at det er en forlovelsesring, men jeg lurer på om den kan brukes som giftering og hva synes dere andre om den? Please gi meg tilbakemelding. Min kjære vil ikke si noe...
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #2 Skrevet 26. mai 2002 Kansje lurt og sende linken... http://www.thune.no/thuneshop/product.asp?...de=%289%298654#
Gjest svenskbrud Skrevet 26. mai 2002 #3 Skrevet 26. mai 2002 Helt i topp! Tummen upp, ringen är jättefin!!12
viwi Skrevet 26. mai 2002 #4 Skrevet 26. mai 2002 kjempefine ringer!!! Bruk de om det er de dere ønsker 12
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2002 #5 Skrevet 26. mai 2002 Hei igjen. Gjett at jeg klarte å legge ut feil link. Oppdaget det nå. Dette er den riktige ringen. Håper jeg.. I en litt annen prisklasse også... Uansett hva synes dere? http://www.thune.no/thuneshop/product.asp?...de=9%288150%29#
Augustbrud02 Skrevet 27. mai 2002 #6 Skrevet 27. mai 2002 Kjempeflotte ringer, men selv har jeg mest sansen for de typiske glatte gullringene som gifteringer jeg da... Men de var utrolig flotte.12
Gjest gjest 0 Skrevet 27. mai 2002 #7 Skrevet 27. mai 2002 Kjempelekre!!! Ja de kan du absolutt bruke som gifteringer! Liker de som er litt annerledes enn de vanlige glatte!12
mari Skrevet 27. mai 2002 #8 Skrevet 27. mai 2002 jeg er veldig fornøyd med ringen!!!! kjøpte den som forlovelses ring og skal også bruke den som gifte ring!!!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #9 Skrevet 28. mai 2002 Takk for alle tilbakemeldinger. Da blir det nok de ringene.
Guro Skrevet 28. mai 2002 #10 Skrevet 28. mai 2002 Vi har disse ringene som forlovelsesringer. Kommer nok til å beholde dem når vi gifter oss. Kjempefine, synes jeg! 12
Fakse Skrevet 28. mai 2002 #11 Skrevet 28. mai 2002 Hvorfor vil ikke din kjære si noe? Hvilke ringer man skal ha er da virkelig et valg man bør ta sammen, spør du meg? Kanskje du bør snakke ut med din kjære om dette, før du løper avgårde og kjøper noen ringer h*n kanskje ikke er enig i?12
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #12 Skrevet 28. mai 2002 Ja, han må jo få lov og ikke like ringene om det er det han ikke gjør. Han skal jo gå med sin ring han, og man kan jo tenke seg selv at man ikke ville likt at man måtte gå med en ring man ikke ville ha, og syntes var fin. Men han er jo snill da, hvis han ikke liker dem, men så sier han ingenting fordi han ser at du liker dem så godt.. Men jeg mener jo at man bør like ringene begge to da.. Personlig liker jeg glatte ringer best. Det jeg kanskje ikke likte med de ringene var den "stripen" rundt ringen i hvitt gull som diamanten satt i. Blir på en måte ørlite jålete, kanskje det er det mannen din synes?12
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #13 Skrevet 28. mai 2002 Han liker ringene, men han var usikker på om de kunne brukes som gifterinegr. Det er det han ikke ville svare på. Jeg løper nok ikke og kjøper ringer uten at han er helt enig nei. Han skal jo som sagt gå med den resten av sitt liv. Så ikke misforstå meg. Jeg skrev det nok litt feil. For det var om de kunne brukes som gifteringer eller ikke som var det jeg ønsket svar på. Grunnen til at vi velger evnt.de er at vi har gankse enkle forlovelsesringer og ville ha litt utenom de vanlige glatte ringene. Håper alle misforståelser er oppklart nå...
Fakse Skrevet 28. mai 2002 #14 Skrevet 28. mai 2002 Ah...da skjønner jeg bedre hva du mener. Men kanskje det er verd å tenke på at menn ofte liker enklere ringer enn vi kvinner. Tar jeg ikke helt feil, så er det du som synes det er viktigest at dere kjøper disse ringene, siden forlovelsesringene var såpass enkle. Hva med å velge noen enklere ringer nå til bryllupet, så kan du ha en flott ring med hvitt gull og diamant "til gode" til en annen gang. Mannen din har sikkert skjønnt hvilke typer ringer du liker, nå som dere har sett på gifteringer sammen, så da får han en flott mulighet til å kjøpe en ring til deg i morgengave eller til din neste fødselsdag. Nevn det for han i forbifarta, og "glem" det hele etterpå, slik at gaven kan bli en overraskelse...12
Montezuma Skrevet 30. mai 2002 #15 Skrevet 30. mai 2002 Kjempenydelig! Minner faktisk veldig om våre. Forlovet oss med dem uten diamanter, men setter inn tre i hver nå til bryllupet.12
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #16 Skrevet 31. mai 2002 Jeg likte dem ikke, beklager. Men hver sin smak... Det viktigste er at dere som skal gå med dem synes de er fine! Lisa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå