Gå til innhold

Kan en gutt miste interessen ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å gjøre ting kort fortalt, kan gutten miste interessen etter et langt opphold mellom møte og melding?? dvs over en måned??. Verdt å sende en melding etter så lang tid eller bør jeg la være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Indra
Skrevet

Dette finnes det nok kun et eneste svar på.

Skrevet

Kan du miste interessen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke mistet interessen det har bare vært så mye i det siste at det har blitt andre prioritering enn det kanskje burde ha vært :snurt:

Skrevet

Ja det kan en gutt. Men det vet du ikke noe om før du sender en melding...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan en gutt. Men det vet du ikke noe om før du sender en melding...

Det er jo forståelig det :P. Men jeg bør kanskje forklare han hvorfor jeg ikke har kontaktet han på så lenge??? Hva mener dere gutter, hva jeg skal skrive??

Skrevet

Det er jo forståelig det :P. Men jeg bør kanskje forklare han hvorfor jeg ikke har kontaktet han på så lenge??? Hva mener dere gutter, hva jeg skal skrive??

Kommer helt an på hvorfor du ikke har tatt kontakt det. Få høre!

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Ja,jeg har opplevd det selv så regner med at det samme kan skje en gutt.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvorfor du ikke har tatt kontakt det. Få høre!

Det har seg slik at jeg går siste året på en bachelorgrad og har hatt mye å gjøre og som teller mye nå som jeg skal bli ferdig og litt personlige grunner som jeg ikke trenger å utdype noe her...

Gjest Janus
Skrevet

Definitivt. Det er derfor jeg ikke ser noen grunn til å vente mellom møter slik mange gjør, ettersom det kan slå ut negativt for min del.

På den andre siden, så vil det sannsynligvis blusse opp igjen ganske fort om det faktisk er noe der.

Konklusjon: Send en melding og se hva som skjer. Han blir nok uansett glad for å høre fra deg.

:)

Gjest Corto Maltese
Skrevet

kan gutten miste interessen etter et langt opphold mellom møte og melding?? dvs over en måned??.

Svaret er Ja

AnonymBruker
Skrevet

Svaret er Ja

Men kommunikasjonen skal vel egentlig gå begge veier...

Skrevet

For å gjøre ting kort fortalt, kan gutten miste interessen etter et langt opphold mellom møte og melding?? dvs over en måned??. Verdt å sende en melding etter så lang tid eller bør jeg la være?

gutten kan miste interesse .dette fenomenet er å finne hos jenter og...

alt man finner på KG. :skratte:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Men kommunikasjonen skal vel egentlig gå begge veier...

Normalt sett så skal den det

Men svaret er fremdels ja en gutt kan miste interessen

Skrevet

Og han har ikke kontaktet deg heller? Da ville jeg ikke hatt for høye forhåpninger. Men aldri si aldri.

AnonymBruker
Skrevet

Og han har ikke kontaktet deg heller? Da ville jeg ikke hatt for høye forhåpninger. Men aldri si aldri.

Vi skreiv en eller annen melding for en stund siden.. Men han er sikkert opptatt med eksamen og sitt nå tenker jeg...

Skrevet

Det skal mye til for at jeg mister interessen i hvert fall. Det kan være at jeg skyver noen vekk fra tankene hvis det ikke skjedde noe mer, men hvis jeg har vært interessert, så kommer det fort tilbake :rodmer:

Gjest .-L-.
Skrevet

Man kan miste interessen, men man kan også like hun :)

AnonymBruker
Skrevet

Da var meldingen sendt da er det bare å vente da :P

Skrevet

ja, selvfølgelig, en gutt kan både få mer eller mindre interesse etterhvet som varierende ting skjer eller ikke skjer.

Har han mistet interesse, får du rett og slett bare prøve å få han interessert igjen, hvis du liker han :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...