AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 For å gjøre ting kort fortalt, kan gutten miste interessen etter et langt opphold mellom møte og melding?? dvs over en måned??. Verdt å sende en melding etter så lang tid eller bør jeg la være?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har ikke mistet interessen det har bare vært så mye i det siste at det har blitt andre prioritering enn det kanskje burde ha vært
PelleP Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Ja det kan en gutt. Men det vet du ikke noe om før du sender en melding... 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Ja det kan en gutt. Men det vet du ikke noe om før du sender en melding... Det er jo forståelig det . Men jeg bør kanskje forklare han hvorfor jeg ikke har kontaktet han på så lenge??? Hva mener dere gutter, hva jeg skal skrive??
PelleP Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Det er jo forståelig det . Men jeg bør kanskje forklare han hvorfor jeg ikke har kontaktet han på så lenge??? Hva mener dere gutter, hva jeg skal skrive?? Kommer helt an på hvorfor du ikke har tatt kontakt det. Få høre!
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Ja,jeg har opplevd det selv så regner med at det samme kan skje en gutt.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #9 Skrevet 14. mai 2012 Kommer helt an på hvorfor du ikke har tatt kontakt det. Få høre! Det har seg slik at jeg går siste året på en bachelorgrad og har hatt mye å gjøre og som teller mye nå som jeg skal bli ferdig og litt personlige grunner som jeg ikke trenger å utdype noe her...
Gjest Janus Skrevet 14. mai 2012 #10 Skrevet 14. mai 2012 Definitivt. Det er derfor jeg ikke ser noen grunn til å vente mellom møter slik mange gjør, ettersom det kan slå ut negativt for min del. På den andre siden, så vil det sannsynligvis blusse opp igjen ganske fort om det faktisk er noe der. Konklusjon: Send en melding og se hva som skjer. Han blir nok uansett glad for å høre fra deg.
Gjest Corto Maltese Skrevet 14. mai 2012 #11 Skrevet 14. mai 2012 kan gutten miste interessen etter et langt opphold mellom møte og melding?? dvs over en måned??. Svaret er Ja
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #12 Skrevet 14. mai 2012 Svaret er Ja Men kommunikasjonen skal vel egentlig gå begge veier...
Theoline Skrevet 14. mai 2012 #13 Skrevet 14. mai 2012 For å gjøre ting kort fortalt, kan gutten miste interessen etter et langt opphold mellom møte og melding?? dvs over en måned??. Verdt å sende en melding etter så lang tid eller bør jeg la være? gutten kan miste interesse .dette fenomenet er å finne hos jenter og... alt man finner på KG.
Gjest Corto Maltese Skrevet 14. mai 2012 #14 Skrevet 14. mai 2012 Men kommunikasjonen skal vel egentlig gå begge veier... Normalt sett så skal den det Men svaret er fremdels ja en gutt kan miste interessen
Pawn Hearts Skrevet 14. mai 2012 #15 Skrevet 14. mai 2012 Og han har ikke kontaktet deg heller? Da ville jeg ikke hatt for høye forhåpninger. Men aldri si aldri.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #16 Skrevet 14. mai 2012 Og han har ikke kontaktet deg heller? Da ville jeg ikke hatt for høye forhåpninger. Men aldri si aldri. Vi skreiv en eller annen melding for en stund siden.. Men han er sikkert opptatt med eksamen og sitt nå tenker jeg...
Nysgjerrig Gutt Skrevet 14. mai 2012 #17 Skrevet 14. mai 2012 Det skal mye til for at jeg mister interessen i hvert fall. Det kan være at jeg skyver noen vekk fra tankene hvis det ikke skjedde noe mer, men hvis jeg har vært interessert, så kommer det fort tilbake
Gjest .-L-. Skrevet 15. mai 2012 #18 Skrevet 15. mai 2012 Man kan miste interessen, men man kan også like hun
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #19 Skrevet 15. mai 2012 Da var meldingen sendt da er det bare å vente da
mousepad Skrevet 15. mai 2012 #20 Skrevet 15. mai 2012 ja, selvfølgelig, en gutt kan både få mer eller mindre interesse etterhvet som varierende ting skjer eller ikke skjer. Har han mistet interesse, får du rett og slett bare prøve å få han interessert igjen, hvis du liker han .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå