Gjest Violetta Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har noen spørsmål om denne telefone 1. Jeg har installrert gmail-app, og ønsker ikke å ha lyd når jeg får mail, bare når jeg får sms. Men det går ikke! Jeg får bare begge eller ingen. Har lett og lett... 2. Jeg har installert swiftkey x tastatur, men ønsker ikke vibreringsfeedback når jeg taster. Hvordan kan jeg få det til? Evt tips til godt tastatur der det går?
nøytral Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 1. Open Gmail Account on phone>Menu soft key>More>Settings>Select Account>Scroll to bottom of Settings for the account>Click Labels to Notify>Make sure both Inbox and Priority Inbox have "Silent" selected (kopiert fra http://androidforums.com/motorola-photon-4g/532469-way-turn-off-gmail-notification-sounds.html) 2. SwiftKey X er veldig bra, og min favoritt. Etter hvert klarer ordboken å forutse veldig mange av ordene du ønsker å skrive. Du fjerner vibreringen ved å gå til Settings -> Language & keyboard -> SwiftKey X settings -> Advanced -> Audio & haptic feedback. Der fjerner du haken ved siden av Haptic feedback. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå