Tari Skrevet 29. januar 2004 #1 Del Skrevet 29. januar 2004 Vi tror kanskje at sønnen vår kan være allergisk, og da han er for liten til å ta allergitest vil vil prøve å plassere hunden vår et sted i en måneds tid. For å se om sønnen vår da kanskje slutter å være så tett i nesen hele tiden, forkjølelser osv.. Men, han har aldri vært så lenge borte fra oss før...Er det noen som har et forslag? Han er en golden på litt over 2 år.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 29. januar 2004 #2 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg har gode erfaringer med Standal hunde- og kattepensjonat. De har mye kunnskap og erfaring, og dyrene får godt stell. De som er på langtidsopphold får litt ekstra oppfølging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. januar 2004 #3 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg vil også gjerne anbefale Standal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 29. januar 2004 Tusen takk for tips, skal sjekke ut de da.. Det er ikke lett når man skal plassere det (nest)kjæreste man har...Snufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 29. januar 2004 #5 Del Skrevet 29. januar 2004 Hva med å "sette" den hos kjente? Kanskje dere ikke har noen kjente? Huff, jeg klarer ikke å ta skikkelig hånd om de to vi har her i hus en gang. Stakkars mannen må ordne alt. Men om jeg hadde orket, så hadde jeg gladelig prøvd å passe den. Å ha en hund på kennel er dyrt (typ 150kr døgnet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 29. januar 2004 Vi har ingen kjente som kunne tenke seg å passe på han så lenge som 1 måned dessverre. Takk for tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå