Tari Skrevet 29. januar 2004 #1 Skrevet 29. januar 2004 Vi tror kanskje at sønnen vår kan være allergisk, og da han er for liten til å ta allergitest vil vil prøve å plassere hunden vår et sted i en måneds tid. For å se om sønnen vår da kanskje slutter å være så tett i nesen hele tiden, forkjølelser osv.. Men, han har aldri vært så lenge borte fra oss før...Er det noen som har et forslag? Han er en golden på litt over 2 år.. :D
Labella Skrevet 29. januar 2004 #2 Skrevet 29. januar 2004 Jeg har gode erfaringer med Standal hunde- og kattepensjonat. De har mye kunnskap og erfaring, og dyrene får godt stell. De som er på langtidsopphold får litt ekstra oppfølging.
Tari Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2004 Tusen takk for tips, skal sjekke ut de da.. Det er ikke lett når man skal plassere det (nest)kjæreste man har...Snufs
14062003 Skrevet 29. januar 2004 #5 Skrevet 29. januar 2004 Hva med å "sette" den hos kjente? Kanskje dere ikke har noen kjente? Huff, jeg klarer ikke å ta skikkelig hånd om de to vi har her i hus en gang. Stakkars mannen må ordne alt. Men om jeg hadde orket, så hadde jeg gladelig prøvd å passe den. Å ha en hund på kennel er dyrt (typ 150kr døgnet).
Tari Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2004 Vi har ingen kjente som kunne tenke seg å passe på han så lenge som 1 måned dessverre. Takk for tanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå