Gå til innhold

Pus klarer ikke å legge igjen "alt" i doen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...han har ofte litt rester etter avføringen i pelsen etter han har vært på do. Er kjempeflink til å bruke den, men siden han ikke får bort alt drar han rompa etter seg på gulvet....ganske ulekkert :sjenert: Det ender som regel med at jeg må dusje han, og bruke katteshampo på han. Vasker bare bak, men allikevel er det så trasig for han, han blir helt krakilsk, (og dette er den samme katta som eeeelsker å sitte å plaske i vannskåla si, som han må ha i dusjen nettopp fordi han elsker vann). Han er "god" i magen, så det har ikke noe med det å gjøre...men han har mye pels baki der da.. Noen som har tips til hva man kan gjøre? Burde jeg stusse pelsen litt? Syns det er så trist at han blir så lei seg når han må vaskes såpass ofte....ser på meg med det blikket og mjauer så sårt :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stuss pelsen litt. Det virker som herremannen har litt for lang pels, og det skader ikke å klippe litt av pelsen i området under halen.

Stuss ned til en cm, og se det an. Virker det som ei kule, fortsett med det omtrent en gang i måneden.(se litt an hvor fort pelsen gror)

• Liker 1
Skrevet

Tenkte også det var det lureste - da skal vi ta en liten sommer stuss på han :) Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...