Gå til innhold

Hvorfor er kjendiser nesten aldri single?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjelder ikke bare her i Norge, men også i utlandet. Uansett om de ser ut som nøkken så finner kjendiser seg alltid kjærester. Russell Brand (som ikke ser ut i måneskin etter min mening) f.eks, tok ikke lang tid før han var sammen med en ny skjønnhet etter skilsmissen. Og samme med Katy Perry. Hvordan gjør de det tro? Går de bare bort til random folk på gata og spør om de skal bli sammen? Burde kanskje bli kjendis jeg da, så jeg slipper å være alene resten av livet :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi folk er dumme i hue. Så enkelt.

• Liker 4
Skrevet

Mange ikkekjendiser ser ut som bederva kjøttdeig, og har kjæreste også. Hurra for at smak og behag er forskjellig, slik at alle får seg. :gjeiper:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det finnes mange golddigger. De som kun går etter ære, berømmelse og penger.

• Liker 3
Skrevet

Status, verdi, kall det hva du vil........ som folk vil ta del i.

Skrevet

Gjelder ikke bare her i Norge, men også i utlandet. Uansett om de ser ut som nøkken så finner kjendiser seg alltid kjærester. Russell Brand (som ikke ser ut i måneskin etter min mening) f.eks, tok ikke lang tid før han var sammen med en ny skjønnhet etter skilsmissen. Og samme med Katy Perry. Hvordan gjør de det tro? Går de bare bort til random folk på gata og spør om de skal bli sammen? Burde kanskje bli kjendis jeg da, så jeg slipper å være alene resten av livet :sjenert:

Av alle mulige grelle kjendiser du kan velge mellom som eksempel så velger du dette?

Jeg tror ikke fyren hadde hatt nevneverdig trøbbel med å finne seg noe okke som. Hva med Woody Allen? Kjip, gnålete gnom jeg hadde trukket opp i dass ved første anledning.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...