AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har hatt en skikkelig ned-periode i det siste Har ikke klart å lese noen ting dette semesteret Eksamen er om 1 uke. Har jeg en sjans? Hvor mye kan man lære seg på 1 uke? Er det mulig å få en C? (Jeg studerer et biologifag på universitetsnivå)
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Jeg som overhodet ikke har peiling på biologi hadde neppe klart å oppnå en C etter en ukes lesing, men jeg antar biologi er noe du har peiling på og er interessert i siden du studerer det. Jeg har selv klart å oppnå en C etter et heftig skippertak i dagene før eksamen. Lykke til!
strwberry Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Jeg pugget aldr lenger enn en uke i forveien. Leser aldri ellers men er i timene :-) har b i snitt, så alt er mulig
magicpie Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Bedre sjans for å klare det om du starter å lese nå med en gang i stedet for å sitte på KG Uansett så er det jo bedre å prøve å lese noe enn å ikke gjøre det i det hele tatt. Da går det jo hvertfall i dass :gjeiper:
Kladd Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har flere ganger klart å starte på bunn, jobbe en uke og få A/B på eksamen, så det er fullt mulig. Men det kommer jo litt an på person og fag.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Fantastisk å høre!! Fikk skikkelig motivasjon av å lese dette TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå