Gå til innhold

Americas next top model sesong 17

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åhh som jeg elsker ANTM!! :hoppendeglad:

Denne sesongen skal det visst være med deltagere fra tidligere sesonger. Dette kan jo bli veldig spennende. Jeg så også på reklamen at hun Angelea? skulle være med fra sesong 14. Blæh jeg taklet ikke hun. For en bitch.

Flere som skal se på i kveld? :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal, jeg skal!

Skrevet

ja, så klart skal jeg det :)

Jeg er kjempe fan av Americas next top model :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett rundt 4 episoder på nettet allerede, men jeg skal se på de episodene jeg ikke har fått sett enda :)

AnonymBruker
Skrevet

nå bvegynner det! :popcorn:

Skrevet

... har det virkelig vært 17 (!!!) sesonger med America's next top model? :hakeslepp:

Men for så vidt et morsomt program. Litt guilty pleasure for min del.

Gjest kittycat
Skrevet

Ja jeg skal se på :D så på da jeg var sånn 13-14, veldig gøy det fra norge , men tidig de fra utlandet også. Syns de er tøff hele gjengen! bortsett fra de som lager ramadrama

Skrevet

Jeg tror denne sesongen kan bli bra. De har jo tatt med bitchene fra de ulike sesongene. Alle stoppet opp da Camille kom inn :fnise:

Flere av mine stor favoritter er med.

Kayla fra sesong 15

Allison fra sesong 11

Brittany fra sesong 4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heier på Kayla og Isis :)

Det blir nok MYE drama :popcorn:

Jeg takler ikke Bianca. Diva..

Skrevet

den nyeste sesongen som går nå er myeeee gøyere ...us vs. brits :) amerikanske jenter mot britiske!! hvis dere liker antm så gled dere!!!

Skrevet

Haha Nigel med hår :fnise:

Skrevet

Love it!

Artig twist denne sesongen....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er kult at de har tatt med gammle deltagere, men likte ikke helt at de skulle dømme bildene foran et sort publikum da. Synes det ble for mye hyl og skrik. Men Men

Jeg håper Bianca og Lisa ryker temmelig kjapt.

Gjest Misteltein
Skrevet

Jeg liker Allison!

Jeg har allerede googlet det, og veit hvem som vinner. :fnise: Likevel, spennende og se på. :lol:

Skrevet

Gud så pen Alexandria og Angelea ble etter make overen. Men det virker ikke som alle fikk klipp og farge? Det så ikke ut som de hadde gjort noe med håret til Allison, Isis, Camille f.eks.

Gjest Misteltein
Skrevet

Gud så pen Alexandria og Angelea ble etter make overen. Men det virker ikke som alle fikk klipp og farge? Det så ikke ut som de hadde gjort noe med håret til Allison, Isis, Camille f.eks.

Allison er perfekt som hun er! :rodmer:

Skrevet

Jeg heier på Kayla. Jeg liker henne kjempe godt. :)

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bianca begynner å irritere meg noe grenseløst! Likte henne ikke i sesong 9 og liker henne ikke noe bedre nå. Lisa er å like irriterende.

Heier på Alexandra og Kayla.

Allison har jo null personlighet.

Anonym poster: ceaf9949cdd509b5e65f0e84d0ebba8f

Gjest Sunshine23
Skrevet

Dumt at Kayla røyk ut. Hun var min favoritt. Nå heier jeg på Laura.

Jeg likte ikke Alexandria i hennes sesong, men synes hun har blitt mye bedre nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...