Flua Skrevet 29. januar 2004 #1 Del Skrevet 29. januar 2004 Noen som bruker å onanere på jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 29. januar 2004 #2 Del Skrevet 29. januar 2004 I NRK er det visst det (i følge Team Antonsen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 29. januar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poerca Skrevet 29. januar 2004 #4 Del Skrevet 29. januar 2004 Her er det en link om temaet onanering på jobb: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=64233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 29. januar 2004 #5 Del Skrevet 29. januar 2004 Å bruke å onanere på jobb er vel heller sjelden tror jeg. Altså ha det som en vane. Men en gang eller ett par ganger tror jeg sikkert mange har gjort. Inkludert meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 29. januar 2004 #6 Del Skrevet 29. januar 2004 Det spørsmålet nå jeg nok svare NEI på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 31. januar 2004 #7 Del Skrevet 31. januar 2004 :oops: Say no more..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2004 #8 Del Skrevet 31. januar 2004 Det er en av de få seksuelle handlingene jeg aldri har gjort. Onanere på jobben altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 31. januar 2004 #9 Del Skrevet 31. januar 2004 Haha - nei vet du hva!! Litt selvkontroll må det vel gå ann å ha 8 timer i døgnet eller? Kanskje jeg er tåpelig, men når jeg ser for meg mennesker som må onanere på jobben - da ser jeg for meg en kåt tenåring som overhode ikke har kontroll på hverken hormoner eller prioriteringer - sorry. Ingen voksne og fornuftige mennesker ville vel nedverdige seg til noe slikt? Med mindre de jobber døgnskift - kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 31. januar 2004 #10 Del Skrevet 31. januar 2004 Kan ikke si at jeg blir så innmari tent av å være på jobben akkurat... Så nei, det har jeg aldri prøvd. Tror ikke det skjer med det første heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joey Skrevet 31. januar 2004 #11 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg jobber som massör... Det hadde blitt litt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 31. januar 2004 #12 Del Skrevet 31. januar 2004 Jeg jobber som massör... Det hadde blitt litt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 1. februar 2004 #13 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg jobber som massör... Det hadde blitt litt feil! Ser det for meg, kunden ligger der, og du bare må Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. februar 2004 #14 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har onanert på jobben! Det var sommer og jeg var nyforelsket og... ikke mitt stolteste øyeblikk, men ingen andre har vel noe med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. februar 2004 #15 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg jobber som massör... Det hadde blitt litt feil! Jeg jobber i barnehage................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petter Skrevet 3. februar 2004 #16 Del Skrevet 3. februar 2004 gutter som med hånden på hjerte sier at de ikke har onanert på jobb/skole, tror jeg er i mindretall.. kommer nok litt an på arbeidsplass ja.. må ha anledning til å snike seg på toalettet en tur for å lette på trykket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt_1982 Skrevet 3. februar 2004 #17 Del Skrevet 3. februar 2004 gutter som med hånden på hjerte sier at de ikke har onanert på jobb/skole, tror jeg er i mindretall.. Da føyer jeg meg til det mindretallet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 3. februar 2004 #18 Del Skrevet 3. februar 2004 Ja, en gang på en laaang, kjedelig og ensom nattevakt. (Var dødsnervøs etterpå, for om det tilfeldigvis skulle være et skjult kamera i næreheten) :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. februar 2004 #19 Del Skrevet 5. februar 2004 Nei,det har jeg aldri gjort. Har andre ting å tenke på når jeg er på jobb. Men jeg vet at sambo har gjort det et par ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossa Skrevet 5. februar 2004 #20 Del Skrevet 5. februar 2004 Nei! Er da heller mer ivrig på å komme meg hjem slik at jeg kan sette sambo på saken :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå