Gå til innhold

Onanering på jobben?

Flua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å bruke å onanere på jobb er vel heller sjelden tror jeg. Altså ha det som en vane. Men en gang eller ett par ganger tror jeg sikkert mange har gjort. Inkludert meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha - nei vet du hva!! Litt selvkontroll må det vel gå ann å ha 8 timer i døgnet eller?

Kanskje jeg er tåpelig, men når jeg ser for meg mennesker som må onanere på jobben - da ser jeg for meg en kåt tenåring som overhode ikke har kontroll på hverken hormoner eller prioriteringer - sorry.

Ingen voksne og fornuftige mennesker ville vel nedverdige seg til noe slikt? Med mindre de jobber døgnskift - kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg blir så innmari tent av å være på jobben akkurat... Så nei, det har jeg aldri prøvd. Tror ikke det skjer med det første heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har onanert på jobben! Det var sommer og jeg var nyforelsket og... ikke mitt stolteste øyeblikk, men ingen andre har vel noe med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutter som med hånden på hjerte sier at de ikke har onanert på jobb/skole, tror jeg er i mindretall..

kommer nok litt an på arbeidsplass ja.. må ha anledning til å snike seg på

toalettet en tur for å lette på trykket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
gutter som med hånden på hjerte sier at de ikke har onanert på jobb/skole, tror jeg er i mindretall..

Da føyer jeg meg til det mindretallet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang på en laaang, kjedelig og ensom nattevakt.

(Var dødsnervøs etterpå, for om det tilfeldigvis skulle være et skjult kamera i næreheten) :oops: :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Nei,det har jeg aldri gjort. Har andre ting å tenke på når jeg er på jobb. Men jeg vet at sambo har gjort det et par ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...