AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Snart ferdig med andre året til å bli vernepleier Har hørt mye forskjellig om tredje året. Noen sier vi skal presentere bachelor oppgaven foran alle de andre elevene i en time. Mens noen sier vi ikke skal ha noenting.. Jeg har skikkelig prestasjonsangst og hadde nok ikke tatt denne utdanninga om man må ha en time framføring foran 100 stykker med kritiske spørsmål osv. huff, blir redd jeg! Noen som er vernepleiere her som vet noe om dette? Eller vet noe likevel?
Helen Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Jeg går også andre året nå. Der jeg går så skal vi ha et muntlig framlegg men det er ikke i forbindelse med bacheloroppgava. Når vi skal ha dette framlegget blir vi delt inn i flere smågrupper (jeg vet ikke hvor store de blir, men jeg vet at grupperommene har plass til 20 stk) pluss 2 sensorer. På dette framlegget har vi 3 forsøk. Når det gjelder bacheloroppgava så skal vi forsvare den muntlig forran 2 sensorer.
M0niq Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Høres lite sannsynlig ut at hver enkelt skal fremføre i en time når dere er 100 stykker i klassen. Men det er sikkert forskjellig opplegg fra skole til skole. Jeg går selv 3. året og leverte bacheloren i slutten av februar. Vi skrev oppgaven hver for oss, og har heller ingen muntlig del hvor vi må forsvare oppgaven. Det finnes positive og negative sider ved alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå