Gelica Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har funnet ut at for å kunne ta av meg de 5 kg som jeg er utrolig lei nå så må jeg føre en matlogg hvor jeg registrerer alt jeg spiser og drikker slik at kaloriene oppsummeres per dag. Noen som har en ide om hva man bør ligge på for å gå ned i vekt. Har hørt om ca 1500 kalorier per dag..... Takk for tips
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Anbefaler å laste ned appen MyFitnessPal om du har smarttelefon (funker hvertfall til iphone, sikkert til android-telefoner også!) På den måten har jeg alltid med meg matloggen min - superpraktisk :-)
frkmammatil3 Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Nå har jeg testet ut mylog.no Det var en digg side, på norsk Alt jeg har spist i løpet av dagen fant jeg i matvarelistene Veldig oversiktlig og grei side
Gjest barista Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 http://www.greteroede.no/ Her er registreringen gratis! :D
Gjest snoopy_93 Skrevet 15. mai 2012 #11 Skrevet 15. mai 2012 Du kan laste ned "Mat på data". Vi brukte det mye når vi gikk 1året på vgs Helse og Sosial og nå 2året helsefagarbeider. Du registrerer måltider, hvor mange brødskiver, pålegg, drikke osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå