Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som kan anbefale meg gode, sunne og ikke altfor dyre proteinbarer? Gjerne noen det er mulig å kjøpe over nett.

Trener ofte styrke, har en pause hvor jeg spiser noe, og så løper hjem fra trening,og vil gjerne ha noe lettvint med proteiner jeg kan spise mellom disse øktene. Også som mellommåltider ellers.

Proteinbarene bør være sunne som sagt, ha så mye protein som mulig, så lite sukker som mulig, og de trenger selvsagt ikke smake helt forferdelig! Spiser heller ikke kjøtt, så de kan ikke inneholde gelatin o.l.

Tar gjerne i mot oppskrifter også (men har dessverre ikke ovn, så kan ikke "bake").

Tusen hjertelig takk for alle tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Noen som kan anbefale meg gode, sunne og ikke altfor dyre proteinbarer? Gjerne noen det er mulig å kjøpe over nett.

Trener ofte styrke, har en pause hvor jeg spiser noe, og så løper hjem fra trening,og vil gjerne ha noe lettvint med proteiner jeg kan spise mellom disse øktene. Også som mellommåltider ellers.

Proteinbarene bør være sunne som sagt, ha så mye protein som mulig, så lite sukker som mulig, og de trenger selvsagt ikke smake helt forferdelig! Spiser heller ikke kjøtt, så de kan ikke inneholde gelatin o.l.

Tar gjerne i mot oppskrifter også (men har dessverre ikke ovn, så kan ikke "bake").

Tusen hjertelig takk for alle tips! :)

De fleste proteinbarer bruker protein fra melk (er det ok?) og inneholder en del sukker. Har du kikket litt på diverse helsekostforretninger og spurt dem?

Gjest Bartenina
Skrevet

du burde sjekke ut iherb.com :-)

Skrevet

Søk etter oppskrifter på nett. :) det blir billigst, da produsentene tjener FETT på å selge en liten bar til 20-30 kroner soi tillegg ofte inneholder sukker og masse tilsetningsstoffer. Lager du selv kan du også utelate de ingrediensene du ikke vil ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...