Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg noen nettingstrømpebukse. Bruker dere tynne hudfargede strømpebukser under nettingstrømpebuksa. Synes det er litt ubehagelig med nettingen rett på huden??

Sofie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg bruker ikke så mye netting, men bruker det rett på huden, det må det vere, ellers kan man lat ver å bruke det.

Skrevet

jeg pleier å bruke en tynn hudfarget strømpebukse under! Ingen som ser+litt varmere... :D

Skrevet
Hei.

Jeg bruker ikke så mye netting, men bruker det rett på huden, det må det vere, ellers kan man lat ver å bruke det.

Hvorfor kan man ikke bruke tynn strømpebukse under?

Skrevet

Jeg bruker tynn hudfarget eller gråfarget strømpebukse under nettingstrømpene. Jeg synes det ser fint ut på mine litt mindre enn perfekte ben, og har aldri fått kommentarer på at dette er "feil". Ser mange som bruker det. Dessuten: norsk vinter + nettingstrømper uten noe under = kaldt.

Hvis motepolitiet mener det er feil med strømpebukse under får jeg heller kutte ut å gå med nettingsstrømpebuksene :-?

Gjest Ethereal
Skrevet

I begynnelsen tenkte jeg ikke over muligheten å bruke tynn strømpebukse under, men nå har jeg lært, og går egentlig aldri lenger uten. Bruk en i en farge som ligner huden din, og helst ikke altfor mørk.

Skrevet

Ja eller i en annen farge. Det finnes strømpebukser som har alt i ett også Tror det er fra oreblu eller hva de nå heter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...