AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Hvordan går man fra busstoppet Ludebryggen til Sandviksbodene 15? Og hvordan går man fra busstoppet som heter Hellebakken og til Lønborg videregående skole? Og hvordan går man fra busstoppet Landåssvingen til adressen Landåssvingen 15? Jeg er overhodet ikke kjent i Bergen, og trenger egentlig veldig nøyaktig beskrivelse. Er det store sjanser for at jeg går meg bort...?
Ananas. Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Bruk veibeskrivelsefunksjonen som de blant annet har på gulesider, den brukte jeg når jeg vær i Bergen på egenhånd og skulle på visninger. Hadde ikke mulighet til å ta med meg kartet, men skrev ned "Busstasjonen: Følg (veinavn) til kryss ved (veinavn), venstre, finn (veinavn), rett ned, så til venstre i enden av gaten, hus nr 4." Det fungerte for meg iallefall..
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Ah ok, trodde de hadde bare for bil på gulesider, jeg, men da sjekker jeg. Takk
Ananas. Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Den er beregnet på bil, men den viser jo gatenavnene du trenger. Hvis du ser at det mangler fortau eller at bilveien er unødvendig lang å gå så kan du "klikke deg rundt" i nabolaget og finne en bedre vei å gå, det var iallefall sånn jeg gjorde det:)
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 bruk google streetview så "pugger" du ting (hus,butikker,skilt osv)du så der så kjenner du deg fort igjen når du er der i virkeligheten, har altid fungert fint for min del hvertfall 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå