Gjest Annette Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Noen som har erfaring med en krem/bodylotion som har oppstrammende effekt? Jeg fikk barn for et par mnd. siden og huden er slapp og lite elastisk.. Trenger å få tilbake litt spenst i huden. Mange kremer lover dette, men det er greiere om noen faktisk har egne erfaringer enn å lytte til reklame
OhMickey Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Stort sett bare tull etter min mening Høres det for godt ut for å være sant - er det ofte det. Du har mer igjen for å gjøre noen styrkeøvelser, det kan du gjøre hjemme også, det er den beste måten å "stramme opp" kroppen på.
Gjest Annette Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Du har sikkert helt rett i det. Jeg er godt i gang med styrketreningen, men ville supplere med noe som tok tak i huden. Får bare gå for en "vanlig" bodylotion da.. er generelt ganske tørr i huden. Takk for svar
Sugerøret Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 tviler på at de er særlig oppløftende. Bruk heller en krem,da lotion inneholder som oftest mye vann.
Sugerøret Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Først ville jeg sjekket hva jeg bruker i dusjen.Dusjsåper osv kan være uttørrende,så bruk noe uten parfyme. Så en fuktighetskrem,det finnes mange-så der må du nok prøve deg frem selv. Grønn hverdag har testet mange kremer : http://www.gronnhverdag.no/nor/Klaer-Hudpleie/Hudpleie/Groenn-Hverdag-anbefaler Selv bruker jeg en kombinasjon av flere kremer, Ceridal fettkrem,til veldig tørr hud,bruker om natten. Canoderm 5% på resten av kroppen-.Samt Physiogel Creme ,denne bruker jeg flere ganger om dagen.Uten parabener og parfyme. Men som sagt,du må prøve deg litt frem da vi er forskjellige.
Gjest Annette Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Så fint, mange takk for mye god info. Jøss hvor mye du smører deg da, skulle gjerne smurt meg flere ganger daglig jeg også, men det blir kun etter dusj..
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Stort sett bare tull etter min mening Høres det for godt ut for å være sant - er det ofte det. Du har mer igjen for å gjøre noen styrkeøvelser, det kan du gjøre hjemme også, det er den beste måten å "stramme opp" kroppen på. Det har ingen effekt på slapphet/strammhet i huden å trene styrke.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #9 Skrevet 14. mai 2012 Først ville jeg sjekket hva jeg bruker i dusjen.Dusjsåper osv kan være uttørrende,så bruk noe uten parfyme. Så en fuktighetskrem,det finnes mange-så der må du nok prøve deg frem selv. Grønn hverdag har testet mange kremer : http://www.gronnhverdag.no/nor/Klaer-Hudpleie/Hudpleie/Groenn-Hverdag-anbefaler Selv bruker jeg en kombinasjon av flere kremer, Ceridal fettkrem,til veldig tørr hud,bruker om natten. Canoderm 5% på resten av kroppen-.Samt Physiogel Creme ,denne bruker jeg flere ganger om dagen.Uten parabener og parfyme. Men som sagt,du må prøve deg litt frem da vi er forskjellige. Hva slags kremer bruker du på ansiktet? Er det trygt å bruke de samme du nevner her?
Sugerøret Skrevet 14. mai 2012 #10 Skrevet 14. mai 2012 (endret) Hva slags kremer bruker du på ansiktet? Er det trygt å bruke de samme du nevner her? Trygge skal de være, den canodermen kan enkelte reagere på,pga innholdet + eksem I ansiktet bruker jeg http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx?menuid=95&prodid=18808 eller Physiogel Creme om jeg har brukt skrubb. Har lett for å få perioral dermatitt og fikk beskjed fra hudlege om å være forsiktig med make up,fete kremer og div "hudstyr" .Den fra avene er lett og gir nok fukt uten å påvirke talgkjertlene for mye. Det som er ironisk,er at jeg har eksemhud på resten av kroppen. Endret 14. mai 2012 av Kårky
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå