Gå til innhold

Letet etter "Lille Leo" bøker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Når jeg har jobbet i barnehage har Bøkene om "Lille Leo" vert en slager på småbarnsavdelingene!

Ville kjøpe dem til hjemmet nå når jeg har fått barn selv, men dessverrre så lager ikke Aschehoug forlag disse bøkene lenger, og jeg finner dem ikke på nett! :( Spør i hver en bokhandel jeg er innom men ingen har disse lenger. Kjøpte to av dem for flere år siden som jeg har hatt liggende, og angrer nå som en hund på at jeg ikke prøvde å få tak i flere den gangen :/

Med stiv perm finnes disse bøkene:

Lille leo er sulten

Lille leo er skitten

Lille leo kler på seg (denne har jeg)

Lille Leo er trett

Pluss at det finnes to bøker til, men disse er litt større og har ikke tykke pappsider.

Lille Leo fra topp til tå (denne har jeg)

Lille Leos sølebok

Er det noen der ute som har de bøkene jeg mangler, som er noenlunde godt holdt, og som vil selge dem til meg? :pls:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør ha med Lille Sara leker ute og Lille Sara leker inne også...

Kan desverre ikke selge, våre er kjempepopulære hos minsten...

Skrevet

Om du takler å få dem på svensk, så var det enda større utvalg i svenske nettbokhandler...

Forfatter: Linne Bie

Skrevet
* Reklame og annonsering, herunder private kjøp/salg/gi bort-annonser. Du kan ikke skaffe homeparty-avtaler via forumet, eller verve andre til bokklubber og pyramidesalg, spre affiliatelinker eller lignende. Å lenke til sin private blogg er ok hvis lenken har relevans til tråden.

Kvinneguidens regler.

Tråden stenges. Iah, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...