LamaLover Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har bestemt meg for at jeg rett og slett ikke rekker å skrive Bacheloroppgaven min dette semesteret likevel. Jeg ønsker å ta det opp igjen til neste semester, men er det mulig å konte på en slik oppgave? Jeg kommer jo til å få stryk når jeg ikke leverer inn. Har nettopp tatt dette valget, så fristen for å melde seg av har altså gått ut..
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Har ikke hatt den problemstillingen, men kan aldri tenke meg at det skulle være et problem å ta den neste semester. Det er jo ikke sånn at man kun har en sjangse iht bacheloroppgaven.
LamaLover Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2012 Men er det ikke forskjell på å konte og å ta opp et fag neste semester? Jeg trodde konting var når man "møtte opp" men leverte blankt og dermed får lov til å ta eksamen i august eller noe?
Gjest Mildrid Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Jeg vet at det er mulig å søke utsettelse ved min høyskole, du har ikke en slik mulighet?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 På HiOA er det slik at hvis du stryker på bachelor (da må du ha levert noe til den første fristen) så får du tilbakemelding om vhorfor du strøyk og ny dato for innlevering (vet ikke hvor kort/lang tid du får ved ditt 2. forsøk). Dersom du ikke leverer bachelor overhodet før første frist/leverer blankt TROR jeg ikke du får konte. Men jeg vet ikke sikkert. Uansett; jeg TROR heller ikke det da er mulig å ta den opp i slutten av høst-semesteret, men du må vente til neste vårsemester.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Ved mitt universitet så fikk man bare lov til å konte hvis man hadde gjort et faktisk forsøk og ikke bestått.. Man måtte altså levere noe, og ikke bare blanke sider for å få nok et forsøk.
strwberry Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Her kan man melde seg av for å så skrive den året etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå