AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Jeg og min nye kjæreste er studenter, men vil gjerne til en romantisk plass i sommer. Noen som har gode råd? Vil ikke til typiske turistplasser Vi er begge 25 hvis det har noe å si
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Wroclaw i Polen er ypperlig til for eksempel en langhelg. Lite turister, så det er billigere og (etter min mening) hyggeligere enn Krakow. Ville nok dratt dit i juli eller august. Det er utrolig koselig å sitte på uteserveringene på de store torgene og ikke minst på mikrobryggeriet (der en gigantisk øl koster 20 kr). På PURO Hotel er det kjempekult å bo. Mange fantastiske restauranter. La Scala, en superromantisk italiensk restaurant, falt i smak hos meg og min kjære. Det er sjelden vi drar til samme restaurant flere ganger under en ferietur, men denne endret på alt. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Haha, feil link til PURO Hotel. Dette er riktig: http://www.wroclaw.purohotel.pl/
Mermaid Blues Skrevet 20. mai 2012 #4 Skrevet 20. mai 2012 Vilnius er veldig rimelig både å reise til (norwegian flyr fra Oslo) og å bo, og det er en innmari koselig by sånn generelt. Bedre middager og spa får man for en slikk og ingenting Var der med eksen for et par år siden og vi betalte under 2500,- (for begge) for fly og hotell i ei uke, bodde på 4* midt i sentrum.
naudsynt Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Hotel Gran Sol Calpe Anbefaler dette! Litt avsides og koselig hotell i Calpe. Er vel litt turister der om sommaren, men hotellet er skjerma slik at det er fredelig og behagelig. Og ikkje minst, romantisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå