Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min nye kjæreste er studenter, men vil gjerne til en romantisk plass i sommer. Noen som har gode råd? Vil ikke til typiske turistplasser ;) Vi er begge 25 hvis det har noe å si

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wroclaw i Polen er ypperlig til for eksempel en langhelg. Lite turister, så det er billigere og (etter min mening) hyggeligere enn Krakow. Ville nok dratt dit i juli eller august. Det er utrolig koselig å sitte på uteserveringene på de store torgene og ikke minst på mikrobryggeriet (der en gigantisk øl koster 20 kr). På PURO Hotel er det kjempekult å bo. Mange fantastiske restauranter. La Scala, en superromantisk italiensk restaurant, falt i smak hos meg og min kjære. Det er sjelden vi drar til samme restaurant flere ganger under en ferietur, men denne endret på alt.

• Liker 1
Skrevet

Vilnius er veldig rimelig både å reise til (norwegian flyr fra Oslo) og å bo, og det er en innmari koselig by sånn generelt. Bedre middager og spa får man for en slikk og ingenting :)

Var der med eksen for et par år siden og vi betalte under 2500,- (for begge) for fly og hotell i ei uke, bodde på 4* midt i sentrum.

Skrevet

Hotel Gran Sol Calpe

Anbefaler dette! Litt avsides og koselig hotell i Calpe. Er vel litt turister der om sommaren, men hotellet er skjerma slik at det er fredelig og behagelig. Og ikkje minst, romantisk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...