Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #1 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei. Vi har ett bad på 2*3 meter. Der har vi vegghengt vask. Har noen tips til møbler vi kan ha der. Tenker da på skap over og under vasken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twigi Skrevet 29. januar 2004 #2 Del Skrevet 29. januar 2004 Ikea har et stilig lite skap, Vättern, som passer under vanlige vasker, altså som ikke trenger bytte av servant. De har også mange stilige skap i den serien som er tilpasset små bad (bl.a. flere som bare er 20 cm dype) Fås med grå, blanke/hvite dører eller speildører - om ikke flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 29. januar 2004 #3 Del Skrevet 29. januar 2004 Jeg synes iallfall du bør se deg om etter vegghengte møbler. Det er så utrolig mye lettere å holde rent gulvet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 30. januar 2004 #4 Del Skrevet 30. januar 2004 Ikea har jo nesten ingen vegghengte baderomsmøbler. Jeg har iallefall ikke funnet noe. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #5 Del Skrevet 30. januar 2004 HAFA har skap som ikke bygger så mye ut fra veggen, og som er vegghengte. Du ser i hvert fall noe bilder her; http://www.hafa.se/ De selges bl.a. hos Maxbo på Alnabru i Oslo. Dere bør jo velge to-i-ett-løsninger som f.eks. overskap med speil på. Skap kan også henges over toalettet, selv om det er fare for at ting faller oppi skåla. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 30. januar 2004 #6 Del Skrevet 30. januar 2004 Her er link til Ikea baderomsmøbler, er flere vegghengte skap der: > Ikea: baderomsmøbler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 30. januar 2004 #7 Del Skrevet 30. januar 2004 I vår nye leilighet får vi et bad på 4.1 m2, og vi har tenkt å bruke Vättern serien. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå