Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #1 Skrevet 29. januar 2004 Hei. Vi har ett bad på 2*3 meter. Der har vi vegghengt vask. Har noen tips til møbler vi kan ha der. Tenker da på skap over og under vasken.
Twigi Skrevet 29. januar 2004 #2 Skrevet 29. januar 2004 Ikea har et stilig lite skap, Vättern, som passer under vanlige vasker, altså som ikke trenger bytte av servant. De har også mange stilige skap i den serien som er tilpasset små bad (bl.a. flere som bare er 20 cm dype) Fås med grå, blanke/hvite dører eller speildører - om ikke flere.
Birgitte Skrevet 29. januar 2004 #3 Skrevet 29. januar 2004 Jeg synes iallfall du bør se deg om etter vegghengte møbler. Det er så utrolig mye lettere å holde rent gulvet da!
Sannasol Skrevet 30. januar 2004 #4 Skrevet 30. januar 2004 Ikea har jo nesten ingen vegghengte baderomsmøbler. Jeg har iallefall ikke funnet noe. :-?
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2004 #5 Skrevet 30. januar 2004 HAFA har skap som ikke bygger så mye ut fra veggen, og som er vegghengte. Du ser i hvert fall noe bilder her; http://www.hafa.se/ De selges bl.a. hos Maxbo på Alnabru i Oslo. Dere bør jo velge to-i-ett-løsninger som f.eks. overskap med speil på. Skap kan også henges over toalettet, selv om det er fare for at ting faller oppi skåla. Hilsen Lille meg
Mrs. B Skrevet 30. januar 2004 #6 Skrevet 30. januar 2004 Her er link til Ikea baderomsmøbler, er flere vegghengte skap der: > Ikea: baderomsmøbler
Cupcake Skrevet 30. januar 2004 #7 Skrevet 30. januar 2004 I vår nye leilighet får vi et bad på 4.1 m2, og vi har tenkt å bruke Vättern serien. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå