Gå til innhold

Vondt i puppen - puberteten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min på 10 1/2 år fortalte i helgen at hun har en liten kul inne i puppen som gjør vondt når hun klemmer på den. Min første innskytelse var å ringe legen så raskt som råd er, før jeg plutselig tenkte; har dette noe med puberteten å gjøre? Det er rett og slett pinlig ikke å vite svaret på det som mor, men tenkte å høre om erfaringer her inne før jeg dummer meg ut ved å ringe til legen...

Videoannonse
Annonse
Gjest Lurer også
Skrevet

Min datter på 9 1/2 har også sagt det samme til meg. Akkurat nå er det ikke vondt og ømt lenger, det virker som det kommer og går.

Skrevet (endret)

.

Endret av Chloe-
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun holder på å få bryster. Det er akkurat som du beskriver. Helt ufarlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker det var vondt å få pupper, ja. Det er helt ufarlig. Intet behov for å ringe legen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok helt naturlig, dessverre.

Husker jeg hatet det, det gjorde jo vondt! Husker jeg hadde det slik når jeg var 9-10 år som om det var i går, nå er jeg 25..

Har menn noen slike smerter eller er kroppene deres "smertefrie"? Tenker på at vi kan få vondt i brystene og menssmerter. Hva med menn, de må vel ha noe de også?

Skrevet

Åhh, som jeg husker denne smerten fra min pubertet. Det var skrekkelig, og puppene med melkekjertlene i var så ømme at det nesten ikke kan beskrives. Husker det var grusomt å ha gym mens dette pågikk :filer: Det var rett og slett ikke behagelig å være i aktivitet eller å komme borti puppene.

• Liker 1
Skrevet

jess. helt naturlig, og innimellom gjør det DRIIIITvondt bare man kommer LITT borti puppen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...