Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått det korsettet som jeg har bestilt, som er likt som det du har fra Bryllupscompagniet...det passer helt perfekt, bortsett fra at puppene har en tendens til å falle ut :oops: om jeg bøyer meg litt forover..Eller, de faller ikke ut - men vipper seg veldig frem om du skjønner. Er det slik med ditt korsett også, og i så fall - noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan svare for min del. HAr og det korsettet fra BC. Det er heilt greit, men jeg har ikke noe særlig pupper og "skvise" frem og opp, så jeg må likevel ha bh under. Så er jeg ganske lang, med lang overkropp, så jeg prøvde og trekke ned korsettet under brystpartiet, med god støtte bh, og kjolen satt som støpt. Men som sagt, det er hva jeg gjorde med det. :)

Skrevet

Det kunne jeg selvfølgelig gjøre, men hvordan ser dette ut når du tar av deg kjolen da :wink:

Skrevet

Jeg kjøpte bh i omtrent samme stil som korsettet, og det går i ett. Selvfølgelig er det mest sexy med kun korsett, men jeg kunne ikke bruke det sånn, og jeg likte korsettet såpass, at jeg ville ikke sende det tilbake! :wink:

På bryllupsnatten skal det vel av likevel, uansett om korsettet mitt er over brystene eller rett under! :P

Skrevet

He he, sant det.. Hvor kjøpte du bh da og er det stoppeløs kjole du har?

Skrevet

Jeg kjøpte bh på lindex, og kjolen min er ikke stroppeløs nei! :D

Stringtruse følgte jo med korsettet, så jeg tok den bare med og fikk hjelp til og matche den best mulig! :)

Skrevet

Hmmm, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg. Kanskje jeg prøver å få tak i et annet korsett som sitter annerledes over puppene. Jeg har ikke lyst til å ha på både korsett og bh... Men, takk for tipset.

Skrevet

Kanskje du kan feste korsettet over brystene med sånn spesialtape for å holde klær på plass?

Da taper du jo korsettet fast i riktig "posisjon" og da burde det vel sitte perfekt til enhver tid.

Vet at Christiane brudesalong har dette. Sikkert mange velassorterte undertøysforretninger som har dette også.

Skrevet

Å du, din luring!! Skal til Christiane på lørdag så det passer jo perfekt!!

:blomst:

Skrevet

Så bra :-) Får håpe det funker da, så alt sitter pent på plass den store dagen

Skrevet
Så bra :-) Får håpe det funker da' date=' så alt sitter pent på plass den store dagen[/quote']

Huff ja, det må jo sitte på plass.. :D Ellers må jeg jo kjøpe noe annet. Men, jeg håper det går..Korsettet sitter så fint eller!

Skrevet

Noen ganger så er jeg så altfor dum! :oops: Fikk hjelp til å snøre det ordentlig sammen over puppene, og da passer jo korsettet perfekt!! Må bare få trent bort litt fødselsmage nå så blir det helt perfekt "under" korsettet også :ler:

Skrevet

Øvelse gjør mester vettu!

Men er ikke Christiane stengt...? :o

Skrevet

I Oslo har de sluttet, de har flyttet til Tjøme. I og med at jeg har en søster i Tønsberg så passer det bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...