lolrita Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Er lei av WoW og ikke synes så mye om SW ToR, så tenkte å sjekke ut andre MMO spill. Noen tips? Tera online ser pent ut, Secret World har bra konsept, Guild Wars 2 er vel verdt å sjekke ut, og ryktene om Elder Scrolls MMO høres jo bra ut! Hva spiller dere?
Gjest Tirkes Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Tera er sykt nydelig. Og jeg elsker kampsystemet, men jeg er bare level 12 ennå. ....og det er veeeldig koreansk. Jeg føler meg litt skitten som spiller kvinnelig karakter her, makan til svlumende former og bevegelser/idle-posisjoner.
Klatt Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 TSW er morsomt men kanskje ikke helt polished ennå. Føles veldig nytt og originalt. (Spilt betaen.) Er dog ikke så veldig nybegynnervenlig og holder ikke hånden din gjennom starten. Krever kanskje at man kjenner til MMOs fra før og at man ikke gir opp så lett. Syntes selv det var bra, og vurderer å spille det selv. GW2 er rett og slett helt fantastisk. Produksjonskvaliteten er helt på linje med WoW og spillet er virkelig noe nytt, selv om det grunnleggende er det samme. Tera er også en verdig kandidat, men som fyren over meg sa, det er veldig koreansk. GW2 > Tera/TSW på min liste.
Perrin Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 (endret) har spilt beta tsw og det var heilt greit. Age of Conan er i mitt syn det beste mmo der ute. Bra grafikk, combatsystem, morsomme dungeon og raids. Det er ikke så mange spillere som i f.eks wow, men miljøet er lite og koselig Har akkurat slutta med alt som heter MMO og tør ikke begynne på noe nytt, men skulle jeg begynt igjen hadde det vært age of conan Endret 14. mai 2012 av Perrin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå