Frittfram Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 I den geniale puppetråden (jeg skal bruke den som referanse når jeg senere skal sende ut date-invitasjoner) ble det nevnt av mange at de trekker flere mannfolk på grunn av rumpa enn puppene. Jeg lurer på når disse mennene forteller hvilken kroppsdel de liker best hos deg. Er det i fylla på byen, er det fra sjekkeartister som komplimenterer dere på Karl-Johan, er det via vulgære meldinger på sukker eller facebook, er det fra strandløver som får bender'n idet de gløtter ned på venusberget ditt, eller er det rett og slett som romantiske kjærlighetserklæringer når dere ligger nakne i høyet? Spør dere dem rett ut "du ... jeg lurer på en ting ... rumpa eller puppene?" Eller er det bare deres egen magefølelse dere stoler på. Jeg kødda forresten med de date-invitasjonene, jeg er ingen puppefreak. Foreslår tråden "Hvor sexy er bena dine?" 1
Skjønningen Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Når jeg har blitt sjekket opp av menn på byen har de som oftest sagt at jeg har veldig pene øyne og lepper. Gjennom datingsider har jeg aldri fått høre noe spesifikt de synes er pent hos meg anna enn øynene ved et par anledninger. Har ganske store øyne, men det er likevel maks klisje, synes jeg. Når jeg har ligget naken i høyet har jeg flest ganger fått høre at jeg har kjempefine pupper. (Og det til tross for at dem ikke er mer enn en liten håndfull). Jeg spurte kjæresten min rett ut om han er en rumpe- eller puppegutt og han er ingen av delene, skal jeg tro ham. Han liker både rumpa og puppene mine like godt, og gir dem lik oppmerksomhet.
Troll'mor Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har fått komplimenter for både øynene (de smiler visst) og rumpa. Har fått høre det fra flere, alt i fra søte samtaler, til menn som jeg har blitt sjekket opp på byen av. Synes alt er like greit jeg - liker litt oppmerksomhet. Nå er jeg gift, og mannen min sier han falt for håret, øynene (som sagt, de smiler) og rumpa - i den rekkefølgen. Han er forresten uten tvil rumpemann, like greit - siden jeg ikke har så mye til pupper. For øvrig, så merker man fort hva menn liker, man ser jo hvor de ser.... og er man i dating fasen eller tidlig i et forhold, så merker man vel hvilken del av kroppen som får mye oppmerksomhet.... Men som sagt, jeg har ikke så mye til pupper - så jeg antar at de menn som har vært tiltrukket av meg er rumpemenn - hihi.
Gjest Raindrops Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Jeg vet at det er rumpa og bena, fordi det er de delene jeg oftest for komplimenter for (sett bort ifra ansiktet). Om det sier mest om overkroppen min eller underkroppen kan jo diskuteres, men jeg tiltrekker meg nok ikke typiske puppemenn. 2
Rimmern Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Jeg vil tro at man ofte kan legge merke til hva folk ser på? Og hvis man kler seg deretter så kan man jo se på responsen? Selv pleier jeg å ha åpen buksesmekk og pikken hengende halvstiv ut. Da er jeg aldri i tvil om hva damene ser på. 6
Gjest Bandit Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Øyne og smil er det jeg ser på først. Men om dette er en rumpe eller pupp-debatt, så får jeg si rumpe.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Jeg har fått mest komplimenter for rompa, og midjen. Har små pupper, som riktignok i følge de jeg har vært sammen med er finfine, men tross alt ikke så iøyenfallende. Eksen pleide å bruke en del tid på å kose med dem også, men det var rompa han sukket og stønnet over Har en ny flørt nå, som allerede første gang vi klinte kommenterte den deilige rompa mi. Får ellers komplimenter for øyne, utstråling, lukt osv, men tror seksuelt sett at det er bakenden min som er lokkemiddelet.
Gjest Janus Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Nå var vel spørsmålet i denne tråden rettet mot kvinner, men jeg tenkte jeg skulle nytte anledningen til å fortelle hvor lite viktig pupper er for meg og det er noe av det siste jeg legger merke til. Selvsagt elsker jeg synet av fyldige bryst, men hun kan gjerne være flatbrystet også. Det er langt nede på min liste over hva jeg ser på. 1
Mango Skrevet 14. mai 2012 #9 Skrevet 14. mai 2012 Husker ikke helt hvordan det kom frem i starten, men vet at kjæresten min er mest glad i rumper. Det merket jeg forsåvidt ganske fort også
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #10 Skrevet 14. mai 2012 trur nok heller gutta liker rompa mi bedre enn puppene. for puppene mine er nærmest ikke eksisterende, og jeg orker aldri å prøve å fremheve de
Kamikatze Skrevet 14. mai 2012 #11 Skrevet 14. mai 2012 En mann kan faktisk være brystfiksert, selv om han tenner på rosiner og ikke meloner. Smak og behag, vet du. :gjeiper: 2
Arlandria Skrevet 14. mai 2012 #12 Skrevet 14. mai 2012 Når jeg blir velta ned på sofaen når vi møtes og han nusser, tafser og sukker ivei mens jeg ligger på magen, da er det ganske klart hva han foretrekker Rumpa er det jeg kroppslig får mest komplimenter til... Men som mange andre i tråden; jeg er en a-cup wohoo! Men bedre at jeg har partnere som faktisk tiltrekkes av det jeg har å tilby
Eudyptula Skrevet 14. mai 2012 #13 Skrevet 14. mai 2012 Jeg tror det er helheten meg, fordi jeg egentlig ikke har noen kroppsdeler som utmerker seg. Men, jo, det er magefølelse og ikke noe jeg vet :gjeiper:
Gjest sardintroll Skrevet 14. mai 2012 #14 Skrevet 14. mai 2012 Lår og hofte får sjelden være i fred når vi er sammen, det var en gang det holdt på å gå for ham da han jukket på beinet mitt for moro skyld, men ble revet med og fortsatte. Anyways, jeg vil tro at det er det som er øverst på lista hos ham.
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2012 #15 Skrevet 17. mai 2012 Jeg tenner på mennesker, ikke på kroppsdeler. Det viktigste med en kvinnekropp er at hun selv liker den og at hun byr raust på hele seg. Størrelse og fasong på de enkelte kroppsdelene betyr nesten ingen ting i forhold til det.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. mai 2012 #16 Skrevet 17. mai 2012 puppene... dei er ikkje til å unngå.... augo ræva smilet personlighet sjølv er eg veeeldig svak for tricepsar....( ikkje trente tricepsar, men heilt naturlege...)
Envy Skrevet 17. mai 2012 #17 Skrevet 17. mai 2012 (endret) Rumpekomplimentet kommer relativt tidlig her også Endret 17. mai 2012 av Envy
Nepenthe Skrevet 17. mai 2012 #18 Skrevet 17. mai 2012 I går fikk jeg kompliment for håret mitt av en mann, det var veldig koselig! Ellers er det vanligvis smil, øyne og rumpe de trekkes av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå