Jadzia626 Skrevet 14. mai 2012 #1 Skrevet 14. mai 2012 Noen postet en link til drommekjolen.no... dårlig gjort! Jeg trenger uansett en ballkjole til halv-seriøse ball. Jeg falt for denne: http://www.drommekjoler.no/ds_product_info.php/products_id/2677 Vet ikke om det blir den fargen, men sendte dem en mail om bilde av andre farger. Noen tips til sko og tilbehør?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Til den kjolen trenger du ikke mye tilbehør Enkle sko (de vises jo nesten ikke uansett..) Sett opp håret med en fin "pin" , og kanskje ha et armbånd. Kan ikke si noe om farge da, siden du ikke vet hvilken farge du ville ha på kjolen, men jeg vil si sølv egentlig..
Jadzia626 Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2012 Til den kjolen trenger du ikke mye tilbehør Enkle sko (de vises jo nesten ikke uansett..) Sett opp håret med en fin "pin" , og kanskje ha et armbånd. Kan ikke si noe om farge da, siden du ikke vet hvilken farge du ville ha på kjolen, men jeg vil si sølv egentlig.. Nei, skoene blir mest sannsynlig ikke synlige Problemet med lange kjoler er at jeg er litt høy til at de passer i utgangspunktet, men det må jo kunne fikses. Jeg liker fargen på bilder uansett, så blir nok den. De har ikke bilder av den i andre farger heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå