Elinori Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden.. men fortiden så føler jeg følelsene mine bare er helt i surr. Jeg og exen var sammen ca et halvt år før jeg slo opp. Jeg gikk lei av det samme gamle og følelsene falmlet. Etter bruddet syntes jeg det var fælt å miste kontakten med han (det samme gjorde han) , så vi ble enige om å være venner. Vi lå litt ilag i denn perioden, helt til jeg sa ifra at vi ikke kunne gjøre det lenger for våres eget beste.. Han har ikke tatt noe kontakt etter dette, men jeg tror han fortsatt har sterke følelser for meg og prøver å komme over meg . Jeg har latt være og tatt kontakt også med tanke på at han skal komme seg videre, og egentlig prøvd å virke litt kald. Det som er er at jeg savner han bare mer og mer nå. Før så hadde det liksom ikke gått opp for meg at jeg hadde slått opp.. Men så tenker jeg også at jeg kanskje bare føler savnet av å ha noen der som er god mot meg. Jeg aner rett og slett ikke om jeg fortsatt har følelser for han eller om det bare er fordi jeg føler det først har gådd opp for meg nå at det er slutt.. men det var jo også jeg som slo opp.. hoff.. noen som kan komme med innspill og hjelpe meg med all tenkinga mi??...
Silfen Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Slutt å lek med mennesker på den måten og la han være i fred!
Steinar40 Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 hoff.. noen som kan komme med innspill og hjelpe meg med all tenkinga mi??... Du må bestemme deg selv. For godt.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Men så tenker jeg også at jeg kanskje bare føler savnet av å ha noen der som er god mot meg. Kan virke som du savner noen mer enn at du savner spesifikt ham, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå