Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som går/har gått på sykepleien i Fredrikstad?

Noen som kan si noe om studentmiljø og annet som kan være av interesse for en som vurderer denne utdannelsen i denne byen?

:lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

studentmiljøet i Fredrikstad er dessverre kjent for å ikke være det beste. Rett og slett fordi de fleste studnetene kommer fra byen og er med sine venner på fritiden. De som bor på Bjølstad studenthus får somregel et greit miljø seg i mellom og det foregår mye der.

Gjest sexysadie
Skrevet
Er det noen som går/har gått på sykepleien i Fredrikstad?

Noen som kan si noe om studentmiljø og annet som kan være av interesse for en som vurderer denne utdannelsen i denne byen?

:lol:

Studewr heller sykepleier i Levanger eller Namsos.

Skrevet

Hele HiØ lider litt av at folk heller pendler til sin skole innad i Østfold, enn å flytte til den byen de studerer i, og dermed blir det ikke så mye til studentmiljø. Men på den annen side, så er Fredrikstad en veldig koselig by, og det er nok av andre ting å finne på, enn å bare henge sammen med andre studenter. :)

Catzy

Skrevet
Men på den annen side' date=' så er Fredrikstad en veldig koselig by, og det er nok av andre ting å finne på[/quote']

Vet ikke så mye om studentmiljøet, men kan hvertfall skrive under på det Catzy sier her....... :blunke:

Gjest bare lille meg...
Skrevet
studentmiljøet i Fredrikstad er dessverre kjent for å ikke være det beste. Rett og slett fordi de fleste studnetene kommer fra byen og er med sine venner på fritiden. De som bor på Bjølstad studenthus får somregel et greit miljø seg i mellom og det foregår mye der.

Sorry....men det er noe av det dummeste jeg har hørt!!! :evil:

Har selv studert på Kråkerøy (riktignok vernepleier) men det er absolutt ingenting å si på studentmiljøet! Klassene seg i mellom er i allefall flinke til å ta intinativ til ting som skal skje. Da er det heller lærerne som ikke holder mål!!

Jeg bodde ikke på Bjølstad og er heller ikke opprinnelig fra Fredrikstad men det betyr ikke at jeg fikk "mindre" venner av den grunn! Det er vel alt etter hva du gjør det til selv!

Vi i klassen min hadde i allefall kjempe godt miljø! Og vi jobba en del sammen med sykepleierne(da flere av "blokkene"var sammenslått) og fikk godt miljø oss i mellom. Henger like mye sammen med de som gikk sykepleien som de i klassen min!

Skrevet

Sorry....men det er noe av det dummeste jeg har hørt!!! :evil:

Har selv studert på Kråkerøy (riktignok vernepleier) men det er absolutt ingenting å si på studentmiljøet! Klassene seg i mellom er i allefall flinke til å ta intinativ til ting som skal skje. Da er det heller lærerne som ikke holder mål!!

Jeg bodde ikke på Bjølstad og er heller ikke opprinnelig fra Fredrikstad men det betyr ikke at jeg fikk "mindre" venner av den grunn! Det er vel alt etter hva du gjør det til selv!

Vi i klassen min hadde i allefall kjempe godt miljø! Og vi jobba en del sammen med sykepleierne(da flere av "blokkene"var sammenslått) og fikk godt miljø oss i mellom. Henger like mye sammen med de som gikk sykepleien som de i klassen min!

Vel jeg studerer der nå - 2 år. vi har fortsatt ikke klart å finne på noe sosialt sammen hele gjengen - innen basisgruppa blir det noe annet. Vi har prøvd flere ganger og sist møtte 5 av 38!

Skrevet

men jeg studerer ikke sykepleier så de kan jeg ikke snakke for da.

I fjor ble studenten i fredrikstad stengt fordi det var alt for dårlig oppmøte. Det har blitt en ordning med student-pub i nybygget i år men jeg har ikke vært der.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for innspill!

Synes Fredrikstad er en så utrolig koselig by at jeg tror nok jeg begynner der uansett. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...