Gå til innhold

Jeg er på jakt etter rammer til bilder på 54x92 cm

Anbefalte innlegg

Gjest padawan
Skrevet

Jeg er på jakt etter rammer til bilder på 54x92 cm (24in x 36in. Jeg har lett på Ikea, Clas Ohlson etc uten å finne noen i riktig størrelse. Jeg kunne tenke meg å finne noe alla SAXNÄS rammen til Ikea. noen tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

er usikker på om de sender til Europa. Har lett på Amazon også og de eneste jeg finner der er amerikanske og Kanadiske selskaper som ikke sender til Europa.

Gjest gjest17
Skrevet

Joda, om du sjekker hva som står angående frakt så står det at de sender over hele verden. Men sykt dyr porto da... Hva er det du skal ramme inn? Fotografier, plakater?

Gjest padawan
Skrevet

da må jeg sjekke mer for det var bare oppgitt portoen til USA og Canada. De har enda ikke svart på meldingen jeg har sendt... men dyr porto ja. DeLong har laget noen ganske kule vinkart som viser hvilke durer som brukes i de forskjellige vinregionene i landet i tilleg til et periodisk kart som viser svært mange av druene som brukes i både rødvin og hvitvin.

De koster 25/35 USD uten ramme (litt avhengig om en vil ha med en bok eller ikke) mens en innrammet versjon koster cirka 130 USD.

Gjest gjest17
Skrevet

Kult! :-)

Sjekk ut rammer på den britiske eBayen istedet, USA har satt opp portoprisene noe helt enormt over de siste årene. ebay.co.uk - ved søk etter "frame 24 36"", fikk jeg opp 35,540 resultater. Da har du jo litt å begynne med :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...