Gå til innhold

A Serbian Film

Anbefalte innlegg

Gjest Loverdose
Skrevet

Noen andre enn meg som har sett denne filmen? Hva syns dere?

Jeg angrer ærlig talt på at jeg så den. Jeg så hele filmen uten å lukke øynene. Noe av det verste jeg har sett.... Og hva fikk meg til å se den? Ren nysgjerrighet...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare sett traileren, men det holdt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderte å se den jeg også, rett og slett fordi jeg er filmentusiast og liker å få med meg det meste.

Men jeg så traileren og leste litt rundt på nettet og kom frem til at det var best å la være. Er redd det ville påvirket meg litt for mye i litt for lang tid.

Jeg har sett filmer som er mye mildere og som jeg i ettertid har angret på at jeg har sett, fordi det ikke har gitt meg noe annet enn dårlige tanker.

Skrevet

Ganske dårlig film. Kun medieoppmerksomheten som gjorde meg nysgjerrig på den.

Flira greit av sluttscena da

Skrevet

Den scenen med det nyfødte barnet som ble knullet er det drøyeste jeg noen gang har sett. Angret veldig fordi scene forfulgte meg i lang tid. Så ikke hele men spolte litt frem og tilbake i filmen. Søppel!

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor lo du av sluttscena?? den var jo grusom!

Skrevet

Hva skjedde i sluttscenen? Så bare 1 minutt av filmen.

Skrevet

hvorfor lo du av sluttscena?? den var jo grusom!

Fordi den var herlig morbid og uventa.

Husk det er en spillefilm. Ikke en dokumentar

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde i sluttscenen? Så bare 1 minutt av filmen.

milos har ordna opp og fraktet sin kone og sønn hjem (etter at de har blitt voldtatt av seg selv og sin bror). de tar kollektivt selvmord i senga ved å skyte seg selv med 1 kule. så trodde vi det var happy ending, men neida. noen nye filmprodusenter dukker opp og vil lage film med dem og regissøren sier, start med den lille :(

• Liker 1
Gjest Loverdose
Skrevet

milos har ordna opp og fraktet sin kone og sønn hjem (etter at de har blitt voldtatt av seg selv og sin bror). de tar kollektivt selvmord i senga ved å skyte seg selv med 1 kule. så trodde vi det var happy ending, men neida. noen nye filmprodusenter dukker opp og vil lage film med dem og regissøren sier, start med den lille :(

Æsj, jeg gråt som en liten drittunge av sluttscenen...

Den scenen der den nyfødte babyen ble... Ja, den scenen var forferdelig. Da brakk jeg meg faktisk. Hele filmen er råtten. Jeg tror produsenten av filmen oppnådde det han/hun ville. Filmen er jo grusom og helt forferdelig. Kan ikke sammenlignes med andre thrillere/skrekkfilmer, den her tar absolutt kaka. Det er en film jeg aldri vil se igjen, og om jeg så må, så greier jeg nok ikke se den uten å lukke øynene.

Skrevet

Ville se den av nyskjerrighet, men ombestemte meg da jeg så traileren. Det holdt lenge.

Angrer på at jeg så Hostel så da er det vel ikke lurt å se denne.

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor de har utsatt seg selv for sånt? Det kunne ikke falt meg inn å se en slik film, aldri.

Gjest Quake
Skrevet

Syns filmen var underholdende.

Men har deffinitivt sett bedre filmer, men bare for "shock value" så var den helt ok.

Men ikke så ille som de skulle ha det til..

• Liker 2
Gjest Loverdose
Skrevet

Ville se den av nyskjerrighet, men ombestemte meg da jeg så traileren. Det holdt lenge.

Angrer på at jeg så Hostel så da er det vel ikke lurt å se denne.

Vell, Hostel er ingenting i forhold til denne filmen, hehe. :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan voldtar man seg selv?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan voldtar man seg selv?

beklager min dårlige norsk. men kona og sønnen ble voldtatt av milos og hans bror.

AnonymBruker
Skrevet

Kan noen fortelle meg hvorfor de har utsatt seg selv for sånt? Det kunne ikke falt meg inn å se en slik film, aldri.

Jeg gjorde det dels fordi jeg elsker filmer som sjokkerer, og dels fordi jeg ville se om den var så ille som alle skulle ha det til. Jeg ble kjempeskuffa. Ingen av scenene var spesielt ekle (det med babyen så ikke ekte ut for en femmer), og det var så opplagt at produsentene bare hadde kastet sammen det verste de kunne tenke seg i en stor gryte av blod og voldtekt. Skuffende, for jeg like konseptet.

• Liker 2
Skrevet

Ja, den scenen var forferdelig. Da brakk jeg meg faktisk. Hele filmen er råtten. Jeg tror produsenten av filmen oppnådde det han/hun ville. Filmen er jo grusom og helt forferdelig. Kan ikke sammenlignes med andre thrillere/skrekkfilmer, den her tar absolutt kaka. Det er en film jeg aldri vil se igjen, og om jeg så må, så greier jeg nok ikke se den uten å lukke øynene.

Høres ut som du beskriver twilight-filmene

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...