AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Ååh, jeg aner virkelig ikke hva jeg skal studere! Kunne kanskje tenkt meg en jobb innen HR/personal, uten at jeg helt vet hvordan jeg har tenkt å komme meg dit.. Vurderer sosiologi, enten med fordypning i psykologi og arbeids/organisasjonspsykologi, evt sosiologi-studiet på UiS, som har en egen fordypning innen personalledelse. Evt økad/administrasjon og ledelse. Der finnes det noen organisasjonsfag + arbeidsrett, men ikke noen psykologifag (som jeg synes virker kjempespennende). Men så har jeg vel flere valgmuligheter etterpå.. Noen som har noen fornuftige råd til meg? Er litt forvirret..
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Evt. så vurderer jeg pedagogikk. Kan det være relevant? TS
ninuska_ Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Gjerne master - da åpner det seg flere muligheter enn med kun bachelor. Endret 15. mars 2018 av ninuska_
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #4 Skrevet 13. mai 2012 Det er det du studerer, ikke sant? Er det like interessant som det virker? Virker det ok å få seg jobb etterpå? Har flere venninner som har studert svada-bachelorer på uni som ikke får seg jobb nå, er litt redd for å havne i samme fella TS
Sulosi Skrevet 13. mai 2012 #5 Skrevet 13. mai 2012 Pedagogikk, eks ledelsespedagigokk, er greitt å ha men jeg vil ikke anbefale å begynne i den enden. Pedagogikk passer bedre som noe du kan ha i tillegg til en bachelor eller master.
Britt Banditt Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Sosiologi (bachelor) er i hvert fall ingen god idé mtp å få seg jobb senere.
ninuska_ Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 (endret) På 5/14/2012 den 1.13, AnonymBruker skrev: Det er det du studerer, ikke sant? Er det like interessant som det virker? Virker det ok å få seg jobb etterpå? Har flere venninner som har studert svada-bachelorer på uni som ikke får seg jobb nå, er litt redd for å havne i samme fella TS Endret 15. mars 2018 av ninuska_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå