Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ååh, jeg aner virkelig ikke hva jeg skal studere! Kunne kanskje tenkt meg en jobb innen HR/personal, uten at jeg helt vet hvordan jeg har tenkt å komme meg dit..

Vurderer sosiologi, enten med fordypning i psykologi og arbeids/organisasjonspsykologi, evt sosiologi-studiet på UiS, som har en egen fordypning innen personalledelse.

Evt økad/administrasjon og ledelse. Der finnes det noen organisasjonsfag + arbeidsrett, men ikke noen psykologifag (som jeg synes virker kjempespennende).

Men så har jeg vel flere valgmuligheter etterpå..

Noen som har noen fornuftige råd til meg? Er litt forvirret.. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Evt. så vurderer jeg pedagogikk. Kan det være relevant?

TS

Skrevet (endret)

Gjerne master - da åpner det seg flere muligheter enn med kun bachelor.

Endret av ninuska_
AnonymBruker
Skrevet

Det er det du studerer, ikke sant? Er det like interessant som det virker? Virker det ok å få seg jobb etterpå?

Har flere venninner som har studert svada-bachelorer på uni som ikke får seg jobb nå, er litt redd for å havne i samme fella :)

TS

Skrevet

Pedagogikk, eks ledelsespedagigokk, er greitt å ha men jeg vil ikke anbefale å begynne i den enden. Pedagogikk passer bedre som noe du kan ha i tillegg til en bachelor eller master.

Skrevet

Sosiologi (bachelor) er i hvert fall ingen god idé mtp å få seg jobb senere.

Skrevet (endret)
På 5/14/2012 den 1.13, AnonymBruker skrev:

Det er det du studerer, ikke sant? Er det like interessant som det virker? Virker det ok å få seg jobb etterpå?

Har flere venninner som har studert svada-bachelorer på uni som ikke får seg jobb nå, er litt redd for å havne i samme fella :)

TS

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...