Cyndi Skrevet 29. januar 2004 #1 Del Skrevet 29. januar 2004 hei! først og fremst lurte jeg på, hvilke klinikker er nærmest oslo sentrum? Noen som vet? Så var det det, har veldig små pupper nå, og har tenkt en del på silikon, men dere som hadde veldig små bryster før operasjonen...ble de seende naturlig ut? Ble litt skremt da jeg såg pasient nr 111, på qvinna- siden. Blir det seende slik ut? det er så langt i fra det jeg ønsker meg, vil bare de skal se naturlige ut, og ikke som to tekopper som er snudd på hodet. Håper noen kan hjelpe meg litt her. + har brystvortene deres blitt annerledes(blitt større, skiftet fasong etc) Så til virgo, husker du sa du var plaget med strekkmerker, fikk du det på puppene etter operasjonen? Med vennlig hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 29. januar 2004 #2 Del Skrevet 29. januar 2004 Altså, nr 111 var helt flat, og la in 325 cc. Klart det ser rart ut da! Dessuten er bildene tatt bare en mnd etter operasjonen, og da ser de fremdeles rare ut, det er helt normalt. Det er ikke før etter ca. 6 mnd man kan se hvordan puppene vil bli seende ut. Når man legger inn silikon vil huden bli strukket, og dermed blir nok brystvortene større, hvor mye større avhenger sikkert av hvor mye som legges inn.. Fasongen blir vel ca den samme, i hvert fall hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vonnie Skrevet 29. januar 2004 #3 Del Skrevet 29. januar 2004 Hei Svarer her også jeg.... Jeg hadde en litt rar form på mine bryster og jeg la inn 325 på den ene siden og 350 på den andre og nå ser de mer og mer naturlige ut. Det er snart 3 mnd siden jeg ble operert. Den første tiden etter operasjonen var jeg litt fortvilet fordi de så helt merkelige ut. Så ut som to trafikk kjegler som var limt fast på brystene mine ( madonna BH ). Men nå ser de mer og mer naturlige ut etterhvert som tyngde kraften har gjordt sitt. Jeg har også begynnt og få strekk merker. De liker jeg ikke..... :evil: Men det er vell ganske naturlig at de kommer. Huden blir jo absolutt strekt. Men du må passe på og smøre med en god /fet fuktighets krem slik at du gjør huden litt elastisk. Men det har da ikke jeg vært flink til. Noe jeg angrer på nå :evil: Uansett hva du bestemer deg for å gjøre om du legger inn eller ikke så får du ha lykke til. Jeg er i hvertfall veldig fornøyd. ( bortsett fra strekk merker ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndi Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 30. januar 2004 Tusen takk for svar begge to :D Men vonnie, lurte på, hadde du spisse pupper fra før av eller ble de slik etter operasjonen? ønsker meg likedan pupper som jeg har i utgangspunktet, bare litt større. Hvilken cup brukte dere før operasjonen? og hvordan er arret nå? vises det godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Niniel Skrevet 30. januar 2004 #5 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg hadde også spisse pupper rett etter operasjonen, tror alle får det.. Men nå er de fine, med akkurat samme form som før op., bare større. Fikk ingen strekkmerker, men så la jeg ikke inn så mye, 220 i det ene og 180 i det andre.. Brukte A-cup før, nå bruker jeg C. Er snart et år siden operasjonen min nå, så arrene har blitt hvite, men de vises fremdeles. Særlig når jeg ligger. Når jeg står så skjules de jo under puppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vonnie Skrevet 30. januar 2004 #6 Del Skrevet 30. januar 2004 vell puppene mine var det liksom ikke noe form på. Det føltes nesten bare som en stor brystvorte. Litt vansklig å forklare.... :-? De var nok litt spisse ja..... Men nå er de runde og jeg vil si fine! De ble spisse rett etter operasjonen , men det tok ikke lang tid før de ble runde og fikk en "puppe form" Jeg brukte en B cup før operasjonen , men da hadde jeg alle slags innleg i bhen. Gele , luft og stoff puter. Nå har jeg fått en C cup i noen bher og en D i andre. Kommer litt an på bh en virker det som. Men jeg vil si jeg har en C cup nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 30. januar 2004 #7 Del Skrevet 30. januar 2004 vell puppene mine var det liksom ikke noe form på. Det føltes nesten bare som en stor brystvorte. Litt vansklig å forklare.... :-? De var nok litt spisse ja..... Men nå er de runde og jeg vil si fine! De ble spisse rett etter operasjonen , men det tok ikke lang tid før de ble runde og fikk en "puppe form" Sånn var mine også, før jeg fikk barn. Når jeg var gravid og ammet var de litt rundere og større, ikke minst... De var litt spisse rett etter operasjon, men nå er de runde og fine Dette med strekkmerker har jeg ikke tenkt på. Nå har jeg ikke gransket så veldig, men skal se etter ikveld. Men jeg tror det er litt genetisk, har en lett for å få strekkmerker så er vel sjangsen ganske stor.. Arret mitt er godt synlige, men det er ikke lenge siden operasjonen så de blekner vel. Dessuten dekkes de av puppene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndi Skrevet 30. januar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 30. januar 2004 tenker på dette ang. arr. jeg har små faste pupper nå, men vil som sagt ha de litt større, men da kommer arrene mest sannsynlig til å vises ganske godt både når jeg ligger og står siden brystene nok ikke kommer til å henge så mye..ser for meg at arrene blir nesten oppå puppen ved brystvortene nesten.. :o hmm.. hva med følelser? mistet dere følelsene i brystvortene? og hvilken klinikk var dere på? selv har jeg fornebuklinikken i bakhodet. Skal prøve å få konsultasjon der om en uke eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 30. januar 2004 #9 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg har arrene rundt brystvortene, Nå er det 5 måneder siden min operasjon, og de er knapt synlige! Superfornøyd! :D Jeg la inn 250 ml., og gikk fra BH størrelse 75A til 80B. Har svake strekkmerker, men de kommer nok mer av amming av 2 barn... Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 1. februar 2004 #10 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg har ikke masse strekkmerker. Ser noen få på utsiden av brystene, men de var der fra før også. Eneste forskjellen er at feltet rundt brystvorten er blitt litt større :-? Brystvortene er ikke forandret. jeg har nå følelse i begge brystvortene, men det er områder på brystene som er numment og jeg ikke føler så mye i, mest på undrsiden der det ble skåret. Arrene viser fremdels , men de skal visst blekne med tiden. Det viktige er å ikke få sol på de. Man skal bruke tape det første året når man soler eller tar solarium. Jeg er veldig fornøyd med mine bryster. Kjenner til det dere andre skriver om at de såg ut som kjegler *ler*. Jeg fikk panikk og trodde de skulle bli sånn jeg - selv om jeg hadde lest at det var normalt at de såg sånn ut. Men heldigvis så har de seget nedover og fått naturligere heng av tyngdekraften. Jeg anger ikke at jeg gjorde det . :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndi Skrevet 1. februar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 1. februar 2004 jeg er utrolig glad for at dere sa ifra om at brstene først blir "kjegleformet". Visste ikke at de ble sånn først. hadde blitt litt ifra meg tror jeg (om jeg ikke visste at d ble slik). men godt å høre at d går seg til da :D Hvor ble dere operert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 1. februar 2004 #12 Del Skrevet 1. februar 2004 Fornebuklinikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. februar 2004 #13 Del Skrevet 1. februar 2004 Klinikk Stokkan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vonnie Skrevet 2. februar 2004 #14 Del Skrevet 2. februar 2004 Askim Klinikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #15 Del Skrevet 2. februar 2004 Til shira: er du fornøyd med fornebuklinikken? Jeg skal nemlig opereres der, og er selvfølgelig fryktelig spent. Hvilken lege opererte deg, og hvor mye la du inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 2. februar 2004 #16 Del Skrevet 2. februar 2004 Til shira: er du fornøyd med fornebuklinikken? Jeg skal nemlig opereres der, og er selvfølgelig fryktelig spent. Hvilken lege opererte deg, og hvor mye la du inn? Dr. Wessel-Holst opererte meg. Jeg la inn 260ml og 240ml. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Om Fornebu Klinikken kan sies at de kan faget sitt. De har holdt på lenge og har et godt rykte. Følte meg trygg hos dem. MEN.. det er jo som å være på et samlebånd, så ikke forvent deg at de "duller" med deg. Misforstå meg riktig, du får drugs for smerte og info. før og etter men de er utrolig effektive. Jeg er ivertfall veldig fornøyd med Dr. Wessel-Holst, veldig flink og tillitsvekkende. Vi hadde faktisk ikke snakket noe om hvor mye jeg skulle legge inn, det eneste vi snakka om var at det skulle se naturlig ut. Når skal du opereres da? Og hvem? Lykke til! Og bare spør :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2004 #17 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei. Tusen takk for svar!! Det er Dr.Wessel-Holst som skal operere meg også, den 18 februar. Tror jeg skal legge inn ca. 270ml, var ihvertfall det legen sa. Både gleder og gruer meg, har jo ingen anelse om hva jeg kan forvente av smerter og slikt. Skal nok passe på å ta nok smertestillende... Flott å høre at alt gikk så bra med deg, var du våken under operasjonen eller sov du? Høres litt skremmende ut å være våken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 3. februar 2004 #18 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg våkna av at kirurgen "romsterte" noe voldsomt med den ene puppen. De var visst ikke så elastisk som han hadde trodd, og derfor måtte han prøve endel proteser før han ble fornøyd. Når jeg hørte han sa: "Nå er det perfekt sovna jeg igjen!". :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndi Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 3. februar 2004 kan jeg også spørre hvor gamle dere var da dere la inn silikon? sitter her å grubler på om jeg skal ringe fornebuklinikken, men litt skunnemlt. er 20 år. er det alt for ungt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå