AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 Jeg er veldig nybegynner på dette med drikke.. Jeg var på pub her en dag og drakk noe som het Bacardi Razz med Cola.. Så jeg regner med det er drikken Bacardi Razz blandet med Cola, hehe.. Men drikken smaker ikke så veldig sterkt og den smaker heller ikke så mye sprit, så hva er egentlig Bacardi Razz? Er det mye alkohol i den, er det vodka? Har den smak som jeg ikke helt greier å plassere? Takk for svar på forhånd.
Fandenivoldsk Skrevet 13. mai 2012 #2 Skrevet 13. mai 2012 Bacardi Razz er rom med, naturlog nok, bringebærkonsentrat 32%
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2012 #3 Skrevet 13. mai 2012 Bacardi razz er en type rom, nærmere bestemt Bacardi, med bringebærsmak. 32%. Alkoholprosent altså.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #4 Skrevet 14. mai 2012 Hvordan er blandingsforholdene da? Hvor mye Bacardi skal blandes med Cola osv? Syns den drinken var såååå god, vil så gjerne få den til selv.
Gjest gjest17 Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 De aller fleste standarddrinker du kjøper ute på byen her til lands ligger på 4 cl sprit, fyll opp hele glasset med is, ha i 4 cl sprit og hell på blandevann, der har du blandingsforholdet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå