Gå til innhold

muskelsmerter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser det var en disk. ang leddsmerter,men jeg har muskelsmerter.

Grusomt til tider,og lite som hjelper. Har Nobligan,av og til tar det toppene.Pinex forte,og voltaren. På de verste smertedagene hjelper ikke noe av dette.

Hva har dere fått som hjelper på muskler?

På de verste dagene,kaster jeg opp....ligger i en stol ute av stand til å røre meg

Går tur på tvang,for det er bra.

Skrevet

Ser det var en disk. ang leddsmerter,men jeg har muskelsmerter.

Grusomt til tider,og lite som hjelper. Har Nobligan,av og til tar det toppene.Pinex forte,og voltaren. På de verste smertedagene hjelper ikke noe av dette.

Hva har dere fått som hjelper på muskler?

På de verste dagene,kaster jeg opp....ligger i en stol ute av stand til å røre meg

Går tur på tvang,for det er bra.

Går du ikke til noen behandling??? Hos fysioterapaut f.eks.? Ja muskelsmertene forsvinner nok ikke av seg selv, med mindre du gjør noe med det. Trening eller/og fysikals-behandling. Smertestillende døyver jo bare. Har du inflamasjon siden du tar voltaren? Varme kan være til god hjelp for mange, en varm dusj eller en rispos/varmepose på det vonde området.

Skrevet

Hva slags diagnose har du? Blir du verre av visse typer mat?

Skrevet

Først må du få en diagnose, da kan det bli lettere å få hjelp.

Når det er sagt så er det ikke alltid så mye å gjøre med mange diagnoser.

Du må egentlig bare prøve ut forskjellige behandlinger og smertestillende i samarbeid med legen din.

Sliter man med muskelsmerter så er det også lurt å trene for å få bedre blodsirkulasjon

Jeg lever med smerter hver eneste dag, hele dagen.

Har forsøkt alt som kan forsøkes uten at det har hjulpet.

Eneste er en type smertestillende som kanskje tar den aller verste toppen av smertene, men jeg har fortsatt smerter.

Har du det lignende som meg så må du egentlig bare slå deg til ro med situasjonen og forsøke å gjøre det beste ut av hverdagen.

AnonymBruker
Skrevet

Går du ikke til noen behandling??? Hos fysioterapaut f.eks.? Ja muskelsmertene forsvinner nok ikke av seg selv, med mindre du gjør noe med det. Trening eller/og fysikals-behandling. Smertestillende døyver jo bare. Har du inflamasjon siden du tar voltaren? Varme kan være til god hjelp for mange, en varm dusj eller en rispos/varmepose på det vonde området.

Det blir jo betente muskler etterhvert, derfor voltaren. Har fysiterapi.

Diagnosen er "diffuse muskelsmerter"

Holder kroppen i gang. Trener. På de verste dagene,så tvinger eg meg på gåtur,men er verre etterpå.

Noen dager dundrer det i hodet,verker i nakke skuldre osv. Får et begrenset liv.

Muskelfester blir betente,så da får jeg ikke brukt armene.

Har hatt det slik i 5 år,lege skriver som sagt ut pillene. Prøvd å forklare at det ikke hjelper,men får til svar at det er det de har å tilby

Skrevet (endret)

Har du vurdert å skifte fastlege, evt gå til spesialist? Høres ut som ting "står på stedet hvil" med legen din.

Endret av drosophilia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...