Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som fortsatt har sex med eksen? Hvorfor det? Hvor lenge har det vært slutt?

Jeg har fortsatt sex med eksen, vært slutt i rundt 9 mnd'er, og vi har hatt sex nokså regelmessig de mnd'ene. Vet egentlig ikke hvorfor vi fortsatt har sex, begge to har hatt andre i løpet av denne tiden, men vi kommer alltid tilbake til hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har det..vært slutt i 15 mnd..vi har sex når vi tilfedigvis møtes..det er godt å ha sex med noen du kjenner såpass godt. Og jeg savner han veldig innimellom..så vet jo egentlig at det absolutt ikke er en smart ting! :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Ja har det..vært slutt i 15 mnd..vi har sex når vi tilfedigvis møtes..det er godt å ha sex med noen du kjenner såpass godt. Og jeg savner han veldig innimellom..så vet jo egentlig at det absolutt ikke er en smart ting! :sjenert:

Hvorfor har dere fortsatt sex da? Har dere fortsatt følelser for hverandre? Hvordan funker det med sjalusi?

Skrevet (endret)

For at dere er såpass idioter at dere er svake og går tilbake.

Du vil ikke være sammen med personen lengre, men du er ikke sterk nok til å gi slipp.

Har jeg sex med eksen? Nei.

En ex er en ex og personen er jeg ferdig med, basta bom!

Endret av Quebeq
  • Liker 1
Skrevet

Hvorfor har dere fortsatt sex da? Har dere fortsatt følelser for hverandre? Hvordan funker det med sjalusi?

Vi har vel fortsatt følelser for hverandre ja. Det vil vel alltid være der. Hvorfor vi fortsatt har sex er vel fordi vi er svake begge to..dessuten tror jeg at vi aldri har fått en ordentlig closer..noe jeg har planer om å gjøre noe med! sjalusi har vel egentlig ikke vært noe tema..vi bor i forskjellige byer, så det er ikke sånn at jeg ser han hver dag.

Skrevet

Skal man kunne komme seg videre i livet så må man avslutte. For godt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde. Fant fort ut at det var en dum ting å gjøre.

• Liker 2
Skrevet

Ville heller hatt sex med ei øks!

• Liker 5
Skrevet

Ville heller hatt sex med ei øks!

Au? :fnise:

Skrevet

Nei, er det slutt så er det slutt. Har prøvd det en gang med en av dem, men ble bare helt feil, så det blir ikke aktuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med eksen før han flyttet ut - det fungerte greit og sexen var bedre enn på lenge. Etterpå hadde vi sex en gang, det føltes bare rart og fremmed. Vi har ellers vært veldig klare på grensene, noe som har gjort det lettere å gå videre (alene/med nye partnere) og å beholde et vennskap.

Selv om jeg var sikker på jeg ikke ville ha ham tilbake, hadde jeg ikke klart å frigjøre meg nok dersom vi hadde sex jevnlig. Og sex sporadisk ville vært nok til å komplisere vennskapet.

AnonymBruker
Skrevet

min ex vil stadig ha sex med meg. men jeg vil ikke. føles for rart. håper han gir seg snart. han tar jo faen ikke et nei for et nei.

Skrevet

min ex vil stadig ha sex med meg. men jeg vil ikke. føles for rart. håper han gir seg snart. han tar jo faen ikke et nei for et nei.

Må du prate med han?

Skrevet

Etter mit første forhold, så endte vi opp med å ha sex i fylla, bor i en liten by så møtes ofte på byen, etter vert ble det litt ellers å, drev på et års tid. til jeg fant ut at han faktisk hadde vert utro i vårt forhold da var kjemien borte.

Vi var i grund ferdig med verandre og slo opp paga sex problemer egentlig. Det tok noen måneder og jeg hadde vert borti en gutt jeg hadde ræva sex med. så opsøkte faktisk min ex på byen for sex for var da så kåt på noe bra. og vi fortsatte bare etter det litt av og på. mens vi traff andre og levde singel livet.

Mye fordi jeg er litt sjenert så synes det var veldig deilig og kunne bruke han, det frigir deg fra så mange problemer i singeltiden, aldri hatt så bra sex som en gangen.

Skrevet

Mye fordi jeg er litt sjenert så synes det var veldig deilig og kunne bruke han, det frigir deg fra så mange problemer i singeltiden, aldri hatt så bra sex som en gangen.

På den måten kan din "singeltid" bli veldig lang.

Greit å ha i bakhodet.

Skrevet

Så fort han forsvant fra livet mitt. Duket min neste kjæreste fort opp. Man har ikke plass til for mange manfolk i livet sitt hehe ;)

Skrevet

Jeg gjorde det slutt i januar. Var ganske sikker på att jeg var ferdig med han. Men i mars så fikk jeg skikkelig kjærlighetssorg, savnet han så utrolig. Og en måned etterpå startet vi og ha sex. Han vil at vi skal bli sammen igjen. Og jeg klarer ikke å bestemme meg. Han er fullstendig klar over at det nå bare er sex, og ingen garanti at vi blir sammen igjen.

Jeg har og en periode hvor jeg ikke orker tanken på dating, og da er faktisk sex med en man er trygg på, og det er følelser innvolvert veldig praktisk. Men samtidig kanskje ikke det lureste siden det er følelser med i bildet.

Jeg har og gått gjennom litt tøffe ting siste tiden også, og gud så godt det har vært og ha han der da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...