tipo Skrevet 13. mai 2012 #1 Skrevet 13. mai 2012 (endret) Hei. Trenger litt hjelp her...Legger ved bilde, er den nederste egglösningstesten positiv????? Tok den nå i kveld. Jeg går på förste kur med pergotime etter å ha prövd et år å lage baby...det er ikke noe galt med noen av oss, jeg har 2 barn fra för. sambo svömmere er fine og svömmedyktige. Jeg har bare hatt veldig svake egglösninger...veldig spent:=) Endret 13. mai 2012 av tipo
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #2 Skrevet 14. mai 2012 Selvom streken var tynn ser jo fargen like sterk ut som den andre streken. Men uansett er det best å ta EL-tester på ettermiddagen mellom 16-19 sånn ca.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #3 Skrevet 14. mai 2012 Teststreken på mine el-tester pleier å blir mørk mørk lilla når de er positive, mye sterkere enn din test. Når det er sagt pleier mine el-tester å se ut som din i 1 til 3 dager før den blir positiv. Fant et bildepå google av hvordan mine tester pleier å se ut når de er positive Det er også store individuelle forskjeller på hvor sterke positive el-tester man får. Noen får aldri sterkere strek enn du har fått mens andre få mørkelilla streker sånn som meg. Jeg ville testet et par dager til og tester på ettermiddagen i stedenfor på morgenen.
tipo Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2012 Tusen takk for svar.. JEg tok en ny egglösningstest i dag morges...og er overhodet ikke tvil om den er positiv...det er den!!!!!! :gjeiper: Legger ved bilde:)
-Pus- Skrevet 14. mai 2012 #5 Skrevet 14. mai 2012 Først til trådstarter: lykke til og krysser fingrene for at dette er gangen! Men uansett er det best å ta EL-tester på ettermiddagen mellom 16-19 sånn ca. Så bryter jeg meg inn med spørsmål: best med test mellom kl.16-19? Trodde morgenurin var best pga at den er mest konsentrert.... Eller er det bare graviditetstester? (Tenkte jeg skullle teste EL denne syklusen....)
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #6 Skrevet 14. mai 2012 Først til trådstarter: lykke til og krysser fingrene for at dette er gangen! Så bryter jeg meg inn med spørsmål: best med test mellom kl.16-19? Trodde morgenurin var best pga at den er mest konsentrert.... Eller er det bare graviditetstester? (Tenkte jeg skullle teste EL denne syklusen....) Det gjelder ved graviditetstester. Men det er lurt å begrense drikkingen to timer før man tar EL-testen på ettermiddagen
-Pus- Skrevet 14. mai 2012 #7 Skrevet 14. mai 2012 Det gjelder ved graviditetstester. Men det er lurt å begrense drikkingen to timer før man tar EL-testen på ettermiddagen Ok Men ren nyskjerrighet: hvorfor det egentlig? - Eggløsning skjer på ettermiddagen? - Den kan bli falsk positiv av for konsentrert urin? - Eller min favoritteori: man er nærmere "kveldskosen"?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #8 Skrevet 14. mai 2012 Ok Men ren nyskjerrighet: hvorfor det egentlig? - Eggløsning skjer på ettermiddagen? - Den kan bli falsk positiv av for konsentrert urin? - Eller min favoritteori: man er nærmere "kveldskosen"? Tatt fra pernille.info.no Skal man bruke morgenurin på eggløsningstester? Nei. LH produseres om morgenen og utskilles ikke i urinen før senere på dagen. Man får det mest pålitelige resultatet på eggløsningstesten ved å teste på ettermiddags- eller kveldsurin. Det kan fungere fint med morgenurin også, men dersom man støter på problemer med morgenurin bør man gå over til å teste senere på dagen.
Frua Skrevet 15. mai 2012 #10 Skrevet 15. mai 2012 Jeg tar dem alltid på morgenen siden det er det jeg har fått beskjed om av legen på fertilitetsklinikken.
tipo Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 28. mai 2012 oppdaterer dette litt...Pergotime kuren fungerte. Jeg fikk positiv grav test for 4 dager siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå