Gå til innhold

Bruker du narkotika?  

1 stemme

1. 1. Bruker du narkotika?

• NEI!!!!!
      41
    • Nei, men har prøvd
      10
    • Sjelden
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overasskende mange i min omgangskrets og i omegnen forøvrig bruker en eller annen form for rusmiddel utenom alkohol til fest. Hvordan er det her inne?

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Røyker en ræv i ny og ne og ser ikke noe galt i det.

Skrevet

Har prøvd speed, ecstacy og hasj.

Angrer ikke, den perioden jeg brukte stoff lærte jeg veldig mye om meg selv og følte at jeg ble mye voksnere. Vet hva som er viktig i livet nå.

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Har aldri prøvd noe som helst men har flere venner som har prøvd...

Har liksom aldri helt skjønt hvorfor folk vil prøve, men de gjør som de vil!

Det er deres liv og da må du kunne ta de konsekvensene som kommer med det..

Men må innrømme at jeg har svært LITE til overs for de som bruker.. Men det er en helt annen diskusjon!! :kul:

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Kan jeg være så frekk å spørre hvorfor du røyker?

Ikke ment som noe angrep mot deg men bare litt nysk.... :roll:

Skrevet

Aldri vært innterresert i å gamble på at det kun ble med eksperimentering, så jeg har holdt meg unna!

Holder lenge med ei god gammeldags flatfyll derson jeg føler for det!! :sprettoy:

Gjest Moonshadow
Skrevet

jeg har i min fortid brukt alt som er. Heroin, amfettamin, e, syre, marfin, piller, flein osv.. Men heldigvis har jeg kommet meg ut av dophelvete, for jeg prøvde ikke bare, jeg døde nesten.

Nå hender det at jeg rølyker rev av og til, men det er også sjelden, ikke fordi jeg mener det er så ille, men fordi jeg bare ikke orker.

Skrevet

Jeg har prøvd hasj ca 5 ganger.

Det er vel ikke så unormalt at man prøver i sin nysgjerrige ungdom.

P.g.a at virkningen var såpass behagelig som den var, så fant jeg ut at nei, det var best å gi seg mens leken var god.

Og jeg har ingen planer om å prøve hverken hasj, eller andre ting som går under tittelen "narkotika" igjen.

Jeg klarer meg utmerket uten, og skulle det være at jeg ikke gjør det, så får det heller være.

No drugs 4 me.

Gjest Liljedugg
Skrevet

Jeg har vært med på en del, flein, amf, kokain, men det er lenge siden. Det er også lenge siden jeg har røyket hasj nå. Men om det dukker opp på fest, så tror jeg at jeg røyker. Jeg savner det ikke til hverdags. Har vel røyket i tyve år, men ikke daglig, kun på fest. Men jeg kommer ikke til å takke ja til pulver eller piller...

Skrevet

Har tatt to trekk hasj en gang når jeg var 18. syntes ikke det smakte godt, syntes ikke det lukta godt, og kjente ingen virkning verken positiv eller negativ.

Har aldri hatt noen interesse av å prøve igjen, og har heller ikke blitt bydd igjen. (hadde takket nei dersom jeg hadde blitt tilbudt, helt klart.)

Noe annet har jeg aldri prøvd og kommer jeg aldri til å prøve.

Skrevet

Ditto.

[Kan jeg være så frekk å spørre hvorfor du røyker?

Nå kan nok SS svare for seg selv, men jeg kan fortelle deg hvorfor jeg røyker.. Mest fordi hjernecellene mine kobler ut og jeg kan slappe av, men så tenker jeg ikke så veldig mye over hvorfor jeg gjør ting så jeg regner bare med at jeg liker det.

Det er en helt spesiell stemning og man blir ikke sjuk dagen derpå heller. :kul:

Gjest sexysadie
Skrevet

Kan jeg være så frekk å spørre hvorfor du røyker?

Fordi jeg slapper slik av. :D

Skrevet

Har aldri prøvd noe jeg. Ikke vanlig røyk engang.

Skrevet

Nei, aldri prøvd. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller, selv om jeg enkelte ganger har vært inne på tanken

Gjest Dolphina
Skrevet
Nei' date=' aldri prøvd. Tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller, selv om jeg enkelte ganger har vært inne på tanken[/quote']

Samme her!

Skrevet

Har aldri prøvd, og skal aldri prøve heller. :wink:

Skrevet

Har røyket hasj en 10-15 ganger, men det er 5-6 år siden sist og skjer nok ikke igjen.

Skrevet

Nei.

Har aldri prøvd og det frister ikke å prøve.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har aldri brukt slikt dop, ikke engang når jeg har blitt tilbudt det, eller har sittet sammen med folk som har røyka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...